2014. december 1., hétfő

5 kicsi Mazsola

....termékenyült meg a tegnapi leszívás után:) Tudom, hogy kicsit túlmisztifikálom a mai híreket, pedig sajnos egyéb érdemi információt nem kaptam a biológustól, mármint arról például, hogy milyenek a kis gyerekkezdemények minőségi szempontból. Azt már meg sem mertem kérdezni, hogy aranyosak-e, kire hasonlítanak és hogy éppen mit csinálnak. (Áhh, nem is misztifikálom túlságosan túl:)). Azt a választ kaptam, hogy ilyenkor még csak azt lehet tudni, hogy megtermékenyültek-e. Érdeklődtem, hogy könnyen egymásra találtak-e, azt mondták, hogy voltak, akiket rá kellett segíteni, voltak akik könnyen egymásra találtak. 
Holnap újból kell telefonálnom, mert nem kaptam még pontos időpontot a transzferre, csak azt, hogy szerdán lesz. Remélem, hogy holnap továbbra is 5 kis Mazsola fog osztódni a lombikban, olyan tempóban, ahogy az elő van írva. Itthonról is csókolom őket!

15 megjegyzés:

  1. Csodás hírek. 6-ból 5. Remek. Igen ilyenkor még nincs mit nézni rajtuk. Szerdán már elmélkedhetsz hogy fiúk-e vagy lányok a kinézetük alapján. :-)

    VálaszTörlés
  2. En is csókoltatom őket! Kis aranyosak! :)

    VálaszTörlés
  3. Alapvetően nem szeretem a mazsolát, de most kivételt teszek, az ilyen mazsikat imádom.. :-) Szerintem ez baromi jó arány. :-) Hajrá!!

    VálaszTörlés
  4. Jaj de jó, szurkolok, hogy ügyes kis mazsola legyen mind az 5! :)

    VálaszTörlés
  5. Az már tuti hogy ez nagyon jó arány :) Továbbra is drukkolok ezerrel ++++++

    VálaszTörlés
  6. Olyan aranyosak vagytok, Lányok, köszönöm szépen:) Nagy izgalommal várom a holnapot:)

    VálaszTörlés
  7. Gondolok Rád holnap (is)! :-)

    VálaszTörlés
  8. Válaszok
    1. Köszi, Anita, nagyon aranyos vagy. Én is drukkolok Neked, mert úgy olvastam másoknál, hogy Te pedig a finish felé közeledsz:) Örülök Nektek és remélem minden rendben van Veletek!

      Törlés
    2. De aranyos vagy :) igen, végefelé közeledünk, 3 hét van hátra :)

      Mikor tudsz meg híreket?

      Törlés