2014. november 30., vasárnap

Punkció

Ezen is túl vagyok, és érdekes módon túl is éltem, mint végülis eddig az összes konzultációt, ultrahangot és inszeminációt is, vagyis történjék bármi a Kaáliban, nekem attól gyomoridegem van és görcsöl a hasam, de eddig úgy tűnik mindig épségben megúsztam, átvészeltem a dolgokat. Nem volt ez ugyebár a punkció előtt sem máshogy, mármint ami az izgalmakat illeti. Komolyan mondom, úgy felnézek azokra a nőkre, akik csak úgy bátran becsattognak, lazán fellibbennek az asztalra, szétteszik a lábukat, és a vizsgálat vagy beatvakozás után megtörölgetik magukat majd szépen hazamennek, mintha legalábbis a közértbe ugrottak volna le kenyérért. Igazság szerint én meg nyugodtan járhatnék "beszari" feliratú pólókban is oda, így mindenki szavak nélkül tudhatná, hogy ennek pánik is lehet a vége.
Szerencsére - még mielőtt az izgalmak miatt elájultam volna - nagyon hamar szólítottak, mikor odaértünk. Egy gyors konzultáció után a dokival, mentem is fel a műtőhöz. Átöltöztem a szokásos kis műtősruhámba, azért most éppen örültem neki, hogy ismerős volt a dressz. Kicsit vártam fent is, majd bekísértek a műtőbe. Felmásztam az ágyra, akkor már nagyon vártam, hogy gyorsan ájuljak el, mielőtt a szokásos lábremegésem beindul. Megkértem az altató orvost, hogy nekem jó nagy mennyiségű altatót adjon be, nehogy felébredjek az akciózás közben, mert ha ébredés után megijedek attól ami történik, könnyen lehet, hogy felpattanok hamar erről az asztalról, és még véletlenül elkezdenék ott félmeztelenül zúzni. Senkinek nem kívánom. Persze csak viccelek, de kínomban mindig ilyen badarságokon szoktam fantáziálni, aztán általában még azt is megkeresem, melyik lenne a jelenthez a legmegfelelőbb kameraállás (itt most a bejárattól jobbra eső sarok). Amúgy az altatás nagyon jó élmény volt. Engem még sosem altattak el semmikor, el nem tudtam képzelni, hogy milyen ez. A bizsergés és szédelgés nagyon jó volt előtte, meg az is, hogy olyan gyorsan jött a képszakadás. Na és ami utána várt? Hát minden elismerésem a beadott szer kikísérletezőjének! Ezt kikeverni egy művészet lehet! Istenem, bárcsak minden este így aludhatnék! Már nem is csodálom, hogy vannak akik, rászoknak az ilyen cuccokra. Azért próbálok majd nem fantáziálni róla, nehogy rajta maradjak.
Az ébredés sem volt vészes, szerintem nagyon hamar magamhoz tértem, fel tudtam ülni, és az idő is viszonylag gyorsan telt. Kb. másfél órát ücsörögtem ott. Kicsit fájt és szurkált a hasam, de nem volt annyira vészes. Most már csak akkor érzem igazán, ha járkálok. De a lényeg nem is ez, azt a végére hagytam: 6 petét sikerült leszívni. Nagyon nagyon örülök nekik és kíváncsian várom, hogy mi lesz belőlük.

15 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden rendben ment .
    Én már nem is emlékszem , hogy hányszor altattak már :D Najó 4x :)
    Mindegyik altatás más -más országban volt és különböző módon éltem meg :)
    Na de a lényeg , hogy nagyon nagyon nagyon drukkolok !!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is eszembe jutott, hogy valószínűleg nem mindig olyan jó élmény. Tényleg szerencsésnek tartom magam ezzel a leszívásos élménnyel, több szempontból is. Köszi, Poppy! :)

      Törlés
  2. Drukkolok nagyon!!! :) Örülök, hogy jól vagy! :) Dániában nem altatnak, csak fájdalomcsillapítót adnak tablettában és vénásan, saját ruhában vagyunk, csak a zoknit adják. A férjem mellettem szokott ülni, neki csak az utcai cipôt kell levenni. Ugyanígy megy az embriótranszfer is, akkor még a zoknim is sajátom.

    VálaszTörlés
  3. Az altatást én is bírom :D Szoktam is mondani hogy ebbol a cuccbol itthonra is adhatnanak, foleg a beulti utani par napot de szep is lett volna ataludni :D Nagyon drukkolok am a 6 gyonyoruseges petelanynak ;) oleles

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, drága vagy! Nem volna rossz valóban végig aludni azokat a napokat. Én talán a 9 hónap végig alvásában is benne lennék, pláne ha ez ilyen jó :D

      Törlés
  4. Ügyi vagy nagyon!!!
    Nálunk nincs altatás de adtak valami szert amitől forgott a szoba így én elsősorban arra figyeltem.
    Pihenjél vigyázz magadra. Drukkolok hogy minél több és jobb embrió legyen!

    VálaszTörlés
  5. Na ez aztán eredmény! 6 pete, szuper. :-) Reméljük mind megtermékenyül!!!

    VálaszTörlés
  6. Jonsye, Ella, el sem hiszem, hogy altatás nélkül. Persze nem tudhatom, hogy úgy milyen, de azért utána fájt a hasam azért úgy elég érezhetően. Ha most elképzelem, hogy ott altatás nélkül szurkálják, szívogatják, matatják a petefészkeket, hát nem kívánnám annyira...:( Azért az az egy jó, ha a férj ott lehet. Vagyis nekem megnyugtató lenne, ha ott lenne mellettem G., még akkor is, ha sosem tudok figyelni a figyelemelterelő témáira, pedig mindig úgy igyekszik. Nem tudom mindig, hogy pontosan miről beszél ilyenkor, pedig nagyon igyekszik:) Imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is altatás nélkül csinálták a BMC-ben, akinek nincs sok általában ezt javasolják, álítólag magasabb a sikerarány a nem alattaásban végzettekhez képest, ezzel kapcsolatban folynak még kutatások. Nekem volt vagy 10, abból lett 8 petesejt. Nem egy egyszerű érzés ahogy szurkálnak, a szívogatást nem is éreztem szerintem, de kibírható, főleg a siker érdekében. És az ember lányának memóriája nagyon szelektív, nem is emlékszem már a fájdalomra. 10-es skálán 6 lett volna, erre emlékszem, azt mondták jó magas a fájdalomküszöböm. Hajrá 6 petesejt!!!

      Törlés
    2. Én a szurkálásokat alig éreztem. Utána nagyon fájt a hasam egy hétig, járáskor, pisiléskor, mindig. De maga a leszívás nem. Pedig az én fájdalomküszöböm eléggé a béka feneke alatt van. Igaz nekem csak 5 volt, lehet azért.
      Nekem amúgy a transzfer szokott fájni a hüvelyszétfeszítés miatt.

      Törlés
    3. A leszíváskor szinte jobban szokott fájni amikor felrakják a kézfejemre a branült. Vénásan morfint adnak, így a leszívást nem szoktam érezni, max egy picit amikor átszúrnak. Itt senkit nem altatnak. Amikor visszagyalogolok az ágyhoz, forróvizes törölközőt tesznek zacskóban a hasra, az nagyon jól ellazít és utána kb. 1 óra pihenés után már csak paracetamolt veszek be. Leszívás válogatja, néha fáj utána napokig, néha aznap csak, volt hogy el is ájultam este a fájdalomtól, de amúgy általánosságban nem vészes. A transzfer meg csak olyan, mint egy nőgyógyászati vizsgálat a kacsával, semmi extra érzés.
      Minden rendben ment a 6 petével? Megtermékenyültek? Nagyon drukkolok!!!

      Törlés
  7. Az altatás tényleg jó cucc manapság, régesrégen baromi rosszul ébredtem, de a mai kiváló, mint a hangulat is, amit utána csinál:)

    A szurkáló, hasogató petefészek fájás pláne pisiléskor pár napig nálam is szokott lenni, pedig még csak inszemen voltam. Ezért is félek a lombiktól, ott nagyobb dózis esetén hogy bírnám ki. De sokat kibírunk, edződünk, az biztos.

    Hatalmas drukk a 6 petelánynak! :) Mikor kell hívnod a Kaálit?

    VálaszTörlés
  8. Megtudtál már valamit? Vagy csak 11 után? Kicsit elvesztettem a fonalat, hogy a leszívás tegnap volt-e, vagy szombaton....:-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes vagy! Beàllok az altatást kedvelők sorába! Az a pàr másodperc, mielőtt elalszol...az a szedelgős bizsergés...a drog lehet valami hasonló. Továbbra is gondolok,rad!

    VálaszTörlés