2015. augusztus 28., péntek

Megújulás

Minden tiszteletem a terhesen vagy kisgyerekkel (esetleg mindkettő egyszerre - és akkor imát is mondok) költöző vagy lakásfelújító családoké. Mi csak festettünk meg ezt azt újítottunk és igazából én csak dolgozom (igaz megint túl sokat), meg szabadidőmben dokihoz meg vérvételekre szaladgálok, de egyébként erőm teljében lévő, fitt és mozgékony asszonyka vagyok vagy mi, de huh kifáradtam. Számtalanszor gondoltam Henire, Cicre, Sensitivere meg mindenkire, aki pocakkal bevállalja, atyaég, terhesen ugyanezt vagy még ennél is többet...!?! Jó ég!
Szóval én jövőre TÉNYLEG terhes leszek, mert nem várhatok meg még egy újabb újítást, de én köszönöm, még egy festést sem csinálok végig terhesen és kész!
Most megint minden megvan, szép, új és friss, pont mint 4 éve. Itt az idő:)

9 megjegyzés:

  1. Jól tettétek, hogy most vágtatok bele! :) Nálunk a párom, az ő munkahelyi rugalmassága és anyum nélkül nem is ment volna, menne. de tényleg óriási meló, koordinálás, bármelyik formában is.

    VálaszTörlés
  2. Mi tavaly csináltunk végig egy költözést, 3 kisgyerekkel, 4. bébivel a pocakban, nyakamon a záróvizsgákkal :)
    hát nem kívánom senkinek!!! Az a stressz! SOHA többet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, Anita, ezt már el sem tudom képzelni...Hős vagy, ténlyeg:)

      Törlés
    2. Aranyos vagy, de szerintem, és sokak szerint azok a hősök akik évekig küzdenek azért, hogy Szülők lehessenek. Le a kalappal előttetek! Ölelés!

      Törlés
  3. Hurrá de jó hogy túl vagytok rajta. Mostmár TÉNYLEG terhesnek kell lenned!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, most az is eszembe jutott, hogy Te meg egy másik országból pakoltál, na az sem lehetett semmi...

      Törlés
  4. Akkor most már tényleg itt az idő!!! Biztos minden nagyon szép lett. Én imádom a megújulást a lakás terén!

    VálaszTörlés
  5. Minden készen áll, te is készen állsz. :) uj időszámítás elindult. Számolom veled együtt a napokat! Töretlenül drukkolok.

    VálaszTörlés
  6. Amikor elveszitettuk a masodik babat, fogtuk, kifestettuk es csodaszeppe varazsoltuk a halot (nalam ez amolyan potcselekves volt). Akkor eleg sok cuccunkat beramoltam a "majdani" gyerekszobaba es kulcsra zartam azt az ajtot. Azt mondtam akkor, hogy ide csak akkor lepek be, ha majd festeni es berendezni kell a kis joveveny miatt. Az a szoba 2014 decembereig erintetlenul ott allt, kozben meg a lakas tobbi resze folyamatosan szepult. Szamunkra is valami uj kezdetet jelentette a megujulas es valahogy a gyerekszoba rendbe tetelere valo varakozas is tovabb novelte a cel iranti vagyat. A szepulo lakas pedig segitett ebben a fektelen varakozasban. Ennek, ugy erzem, szimbolikus jelentese is volt akkoriban ;-)
    Hajra pici PinkmanPoronty(ok), most mar tenyleg Ti jottok!!!! :-)

    VálaszTörlés