2015. augusztus 10., hétfő

Újrahasznosítás

Idén, ebben a hónapban van immáron 4 éve, hogy csináljuk a gyereket. Milyen fura lenne már, ha pezsgőt bontanánk az évforduló alkalmából? Esetleg valami romantikus vacsora egy hangulatos étteremben? Mondjuk kívánom a pezsgőt, csak ne lenne ilyen meleg. 
Mindenesetre a fecnit, amire összegeztem a 2014-es évemet, és kitűztem rajta a 2015-ös céljaimat - miszerint idén én már anya leszek-, ismételten szépen összehajtogathatom és eltehetem jövőre. Így megy ez, évről évre. Sebaj. Így legalább környezettudatos. 
De jövőre akkor most már aztán tényleg...!!! 2016-ban már nem akarok róla megemlékezni! :)

9 megjegyzés:

  1. :) Jó ötlet...én sem akarok már jövőre "ünnepelni". :p

    VálaszTörlés
  2. Tudom, hogy nem kéne, de most annyira elszomorodtam ezen az íráson. Mi már lassan 6 évnél tartunk, bből 5 volt az igazi küzdős, próbálkozós év. Nekem a karácsony az ilyen visszatérő dátum. Nem tudom miért. De minden évben megfogadom, hogy karácsonyra már terhes leszek. Ez 2 éve sikerült is, csak nem maradt meg. Tavaly ismét karácsony előtti napokban kerültem be a kórházba. Mégsincs rossz érzésem ezzel az ünneppel kapcsolatban. Hiszek a gondolat teremtő erejében. Lehet, hogy csak rosszul fogalmaztam meg, hogy mire vágyom. Nem csak karácsonyi terhességre, hanem megszületett, egészséges babára is. Kívánom, hogy sikerüljön mindannyiunknak, és jövőre már csak olyan fogadalmakat tegyünk, hogy ígérem, hogy minden mosás után összepárosítom a gyerek zoknijait. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne szomorkodj, Anita, nem akartam elszomorítani senkit:) Nekem sincs rossz érzésem az augusztusokkal, nem is hiszek az évfordulókban egyébként. Csak úgy most valamiért eszembe jutott ez. Legyen így, ahogy írod!:)

      Törlés
  3. Kitartást, nekünk négy és fél év kellett, hogy Balázs megfoganjon! Nemsokára hozzátok is meg fog érkezni a várva-várta kisbaba ;) Milyen volt a folliculometria?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden rendben volt, 2* voltam, eddig elégedett vagyok:) Vettem egy 10 alkalmas bérletet, azt mondták bármikor felhasználhatom, úh így megéri a 2 ciklusra.

      Törlés
  4. Úgy legyen! Szeretnék csatlakozni én is a "nem ünneplők" táborába jövőre, jó??? ;) Nagyon szeretnék én is!

    VálaszTörlés
  5. Kívánom, hogy legyen az a Ti évetek! Ölellek

    VálaszTörlés