2015. augusztus 18., kedd

Első ciklusvizsgálat - ultrahangok

Nem tudom, mit pattogtam meg izgultam ettől ennyire, hogy milyen macerás, de simán ment. Persze a kórházban biztosan agymenést kaptam volna, és valószínűleg nem lett volna ennyire gördülékeny, mint itt, úgyhogy azt kell mondjam, hogy nekem nagyon megérte ebbe a magánrendelőbe eljönni. Kezdődik ott, hogy sikerült munka utánra kapnom időpontokat, pedig már fel voltam készülve, hogy majd reggeli órákban lesz csak szabad hely, azt indul a vég nélküli magyarázkodás a melóban, hogy hol vagyok. Ráadásul ugye itt az étlapon szerepelt ez a vizsgálatsorozat (még bérletet is lehetett kapni hozzá:)), így senki nem lepődött meg, hogy minek ez a vizsgálat, senki nem vitatta, hogy indokolt-e vagy sem (mint ahogy azt Fülöp mesélte, hogy majd küzdenem meg veszekednem kell az állami intézetekben a dokikkal), és így már a recepciós hölgyek is megtettek mindent, hogy 2 naponta valaki megvizsgáljon, nem tárogatták a karjukat, hogy ők sajnálják, de nincsen szabad doki (ilyen marhaságok is forogtak a fejemben). 
Továbbá a hab a tortán az volt, hogy az első mondatomból, levágták, kinek a kérésére jövök. Négy alkalommal kellett mennem, mert így jött ki a peteérés, és mindannyiszor más dokinál voltam, de mindig a következőképpen indítottunk:
- Miben segíthetek?
- Ciklusvizsgálatra jöttem, az orvosom kérése az lenne, hogy ha ötnél több tüszőt lát, akkor azt is vesse papírra, hogy hol vannak, meg mekkorák.
- Tudom, Fülöp doktor lesz, ugye? Már ismerjük a kívánságait, sokan járnak ide.
Mindezek után én csak kényelmesen befeküdtem, terpesztettem, ők meg minden szó nélkül csak számoltak és méregettek és papírra vetették a kívánságaimat, vagyis akarommondani Fülöp kívánságait. Brávó! Tényleg nem kellett volna ennyire fisifosiznom ettől. 
Csúszás nem nagyon volt, a legtöbb várakozás 1 óra volt, mondjuk az nem kevés, de a dokilányka, poénosan megjegyezte, hogy ha Fülöphöz járok, akkor biztosan meg sem kottyan nekem ez az 1 óra csúszás, amin én tényleg jót nevettem, és ha megnevettetnek, akkor én nagyon megbocsátó tudok ám lenni, úgyhogy végülis igaza van, tényleg meg sem kottyant :)
Persze indult jó sok tüsző, bőven volt ötnél több az első napokban, de aztán szépen felszívódtak. Peteérés tegnap volt, le van dokumentálva, de én annak a petécskének most búcsút intek, bye-bye, te most ugyan nem, de majd egyszer egy másik....

13 megjegyzés:

  1. Jaj, de szuper!Vettel vegul berletet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vettem, igen, 10 alkalmasat. Úgy van, hogy ha nem használod fel az összeset, akkor vissza is fizetik, de úgy, hogy akkor 5000 Ft-nak számolnak egy alkalmat. Szóval, ha én a köv. ciklusban is 4* megyek, akkor végül is nem kapok vissza pénzt, de úgy gondolom, hogy akkor is megérte nekem ez a kényelem.

      Törlés
    2. Köszi. Korrektek nagyon. Szerintem nekem minimum hatszor kell mennem, szóval nekem is megéri majd, legfeljebb visszakapok 5000-et ;)

      Törlés
  2. De jó!!!! :) más fitnesz bérletet vesz és jár el vele munka után, neked most ez a természetes, és milyen jó, hogy a munkahelyen sem kellett magyarázkodni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy ahogy írod:) ezt fejben el is döntettem, hogy most ez van és kész, nincsen semmi gond ezzel, majd lesz nekem is másként:)

      Törlés
  3. Azért ez nagyon szuper, hogy van peteérés ;) meg a gördülékenység is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az szuper, én is örülök, lekopogom, hogy legalább a peteérés rendben van nálam...

      Törlés
  4. No és a humorod is a régi :-))

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy végre jó úton haladsz és az írásaidból is egy kis öröm jön vissza olvasók felé, akármilyen picike is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így is gondolom, akkor jó, ha így is látszik:)

      Törlés
  6. Nagyon tetszett az utolsó mondatod :) jövőbe mutató, és pozitív. :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem az lenni. Vannak hullámvölgyek. Tény, hogy van, hogy nagyon mélyről kell összekaparni magam, de az esetek 99%-ában azért optimista vagyok:)

      Törlés