2017. november 1., szerda

Izgi

Az lett végül az eredmény, hogy akkor most van két hetem, hogy rittyentsek egy gyönyörű szép vércukornaplót, és ha nem lesz jobb, mint az előző, akkor jön az inzulin, mert diéta mellett tényleg nem túl jók az értékek, ráadásul ami rosszabb, mint maga a terhelés, hogy gyakorta mérek 8 feletti cukrot diétás menü mellett is és ez nem jó. Kicsit berezeltem, pedig nem félek a tűtől, de azért mégsem hiányzik plusz egy a heparin mellé. A lényeg, hogy határeset vagyok, a kaján szerencsére nem kell csökkenteni, nincs is mit rajta igazából, hanem valami más terhesen is végezhető mozgásformát kell kitalálni, ami mondjuk kicsit több, mint az előző terhes tornám, amire már majdnem meditálni szoktam, najó nem, mert az ujjaim mozognak közben. Szerintem így menni fog a javulás, de azért mégis izgalmas időszak lesz ez. Juj. 

8 megjegyzés:

  1. Csak óvatosan azzal a mozgással, nehogy gond legyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hidd el, hogy nálamnál jobban senki nem akarja, hogy ne legyen baj, úgyhogy elég óvatos vagyok. Valószínűleg ebben a túlzott óvatosságban tunyultam el:)

      Törlés
  2. Jártam a Baross utcába terhestornára, voltam vagy 3 különböző oktatónál, hát mindegyiknél teljesen más volt. Valóban volt ami nagyon relaxálós volt, engem is inkább egy közepes szintű fogott meg. Szóval próbálkozz még :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most megnéztem, hogy amit eddig csináltam kimondottan gyógytorna volt. Én is valami közepes erősségűre gondoltam, és csak olyat, ami jól esik, semmiképpen sem túl megerőltető.

      Törlés
  3. Tudom, hogy ez az allapot nem a kiserleteze sideje, de ha a szenhidratot visszafognad? En most kezdek atbillenni arrafele, hogy nem minden IResnek jo a sok szenhidrat mert hiaba lassu, de mukodesre keszteti a hasnyalmirigyet... gyakorlatilag a3orankent evessel folyamatosan dolga van meg ha kevesebb inzulint is kell termelnie mintha durva cukros szarokat ennenk... szerintem ebben van logika.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben igazad lehet Csigusz. Egy pár hete direkt jobban figyelem mit eszek (ugye eddig eléggé rutinból csináltam, úgy nehezebb kritikusnak lenni) és rájöttem, hogy alig eszek fehérjét. Volt hogy étteremben ettem, és persze nem tudtam kimondottan fasza köretet választani, és azt sem bírtam ki, hogy ne egyek bele a szarba egyáltalán, és mégis tök jó cukrot mértem utána. De legalább 2* több volt az a húsmennyiség, mint amit én itthon megeszek, úgyhogy most igyekszem így alakítani a kajálásokat itthon is. Több hús, kevesebb ch. Azt is megfigyeltem, hogy nem is az a baj, hogy éhes vagyok, hanem kívánós. Egyszerűen olyan jól esne bármit zabbantani határtalanul, és ez az érzés akkor is rajtam van ha EGYÁLTALÁN nem vagyok éhes :) De persze nem panaszkodom, ezt az időt már fél lábbal is kibírom:)

      Törlés
    2. :) Fuu en is nemrég szörnyeteg el hogy olyan szinten a ch rá koncentrálok hogy abból meg legyen az x gramm hogy nem figyeltem mennyi fehérje és zsír csúszik le. Nálam annyival vegulis nehezebb a helyzet(mondjuk gondolom emiatt nem hoztam soha) hogy nem tudok egyszerre sokat enni tehát ha jól lakók a ch kajával akkor már nem megy le a plusz fehérje. Sőt ha én tele eszem magam a levessel akkor főétel nem tudok enni, ha főételek akkor desszertet sosem tudtam tudok enni. Vagy gyümölcsöt. Nagymamám mindig eszik ebéd után egy kis gumit. Hát nekem már annak nincs helye. Nincs spéci desszert pouchom a gyomromban :D

      Törlés
    3. Na de akkor próbálj arra koncentrálni hogy legyen több fehérje és az akkor máris segít a ch emésztés en vagy mi.

      Törlés