2015. szeptember 24., csütörtök

Dupla ünnep

Mert tegnap voltam az utolsó ultrahangon a 2. ciklusvizsgálat kapcsán, és végre, végre, végre legalább ennek vége, el sem hiszem, úgy örülök:) Már csak vérvételek vannak hátra, de komolyan nagyon megkönnyebbültem, hogy vége. Éljen, éljen, éljen!:) Ezt utáltam gondolatban és hát bevallom a gyakorlatban is a legjobban. Tegnap reggel meg G. a Honvéd Kórházba volt hivatalos spermavizsgálatra, és ő azt találta ki, hogy viszi a cuccost itthonról, csak hát úgy járt, hogy útközben hoppáré kilöttyent az anyag egy része az amúgy direkt erre a célra való üvegcséből. Ő nem is érti, hogyan. Kis szívem, hát én meg igen. Valószínűleg jobban kellett volna alkalmazni a kupakcsavarás technikáját. Mindenesetre így aztán felesleges volt a rákészülés, szevasz vizsgálat,  majd mehet egy hónap múlva újból. Hát így ömlött tegnap a mag és így illant el a peteérés is. Na, mi ezzel ünnepeltük idén a házassági évfordulónkat:) ... Meg persze egy pohár borral. És ez így volt most tökéletes :) Szeretem a férjemet <3 

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok Nektek Pinkman! :)))) (mármint az évfordulóhoz) Lehet, hogy nem véletlenül alakult minden így. Mert így lesz majd tökéletes. ;)

    VálaszTörlés
  2. :) Jaj...hát férfiak. Nem is ők lennének. De így szeretjük őket, nem igaz? ;)

    VálaszTörlés
  3. Ha-ha. És mekkora ügyet csinálnak az egészből. Az én Férjem egyik alkalommal ilyen mintaleadáskor kiküldött a kabinból merthogy zavarom. :-)) No ebből lett a lányunk.

    VálaszTörlés
  4. :)) Gratulálok az évfordulótokhoz, Pinkmann!

    VálaszTörlés
  5. 😍Nagyon jófej vagy! :) Boldog évfordulót kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Boldog házassági évfordulót!
    Szuperek vagytok ;)

    VálaszTörlés