2017. szeptember 30., szombat

Vajon mi lehet a neme?

Először a 16. héten tippelte meg a saját orvosom, hogy mi a neme. És mi nagyon, de nagyon boldogok voltunk. Ráadásul többen mondták, hogy én kimondottan "ilyen nemű gyerekes" anyuka vagyok, azaz pont ezt a nemet képzelték hozzám. Aztán legközelebb a 18. heti genetikai ultrahangon mondta meg biztosra a genetikus-nőgyógyász, hogy nem az a neme, mint amit megtippelt a saját orvos a 16. héten, merthogy egyértelműen látszik, hogy mi a neme, nem is érti ezt a tippet. És mi nagyon, de nagyon boldogok voltunk. Ettől hírtől is, pont ugyanannyira leírhatatlanul boldogok, mint a 16. heti hírtől. Ráadásul többen mondták, hogy én kimondottan "ilyen nemű gyerekes" anyuka vagyok, azaz pont ezt a nemet képzelték hozzám.
De akkor vajon mi lehet a neme? :)

21 megjegyzés:

  1. De csak azert ez a tippem, mert en neked nagyon fiut kepzelnek el igy az irasaid alapjan, viszont ilyen iranyu megerzeseim eddig SOHA nem jottek be, meg a sajat gyerekeimnel sem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezekkel én is pont így vagyok :) Talán, ha jól emlékszem Fellánál tippeltem (éerztem) jól, másnál nem :D Nálad sem :D

      Törlés
  2. Naaaaaaa Pinkmaaaan 😛 Ne csigázzzzzz minket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolod, hogy csak úgy megmondom simán???:D Előbb a Te tippedet kérem, kedves, Hunti! :))))
      (nekem is van ám hozzád tippem :))

      Törlés
    2. Fúúúú :D nagyon bírom hogy ilyen sokáig magadba tudod tartani a titkot :)))
      nyilván egy kissrác passzol hozzád és nuniból lehet csak kuki az ultrahangon, nem?? Gondolom azóta megnőtt és azért látszik :D

      Törlés
  3. Ha egyértelműen látszik akkor az kukit szokott jelenteni.:D

    VálaszTörlés
  4. Nálunk egyértelműen látszott a kuki és a nuni is, ráadásul mindkettőnél ugyanolyan szögben egy ultrahangon, szóval el sem tudom képzelni, milyen az, amikor nem találják el vagy kétséges. Tippem nálad a kisfiú :)

    VálaszTörlés
  5. Kislány!! :))))) es nagyon-nagyon tetszett ez a poszt :))))

    VálaszTörlés
  6. Fiura tippelek mivel nem voltal olyan rosszul AZ elejen de lanyt kepzelnek hozzad.
    Tenyleg ez olyan erdekes mi Mar a 10-ik heten biztosra tudtuk fura lehet ilyen sokaig varni.

    VálaszTörlés
  7. Fiu :)
    Nalunk vki mindenkepp orulni fog :)
    A parom kisfia fiut szeretne, a paromnak mindegy, de szerinte fiu.
    En lanyt szeretnek jobban, mert meno ha egy lanynak batyja van, de fogalmam nincs ki lakik bent :)

    VálaszTörlés
  8. ❤ Ha valaki, akkor te aztán olyan "deténylegkurváramindegyes anyuka" vagy nekem, úgyhogy pont jó lesz a Csemetli... elsőre... :)

    VálaszTörlés
  9. Kislany...

    Egy zugolvaso

    VálaszTörlés
  10. Nálunk egyértelműen látszott a kuki és a nuni is, ráadásul mindkettőnél ugyanolyan szögben egy ultrahangon, szóval el sem tudom képzelni, milyen az, amikor nem találják el vagy kétséges. Tippem nálad a kisfiú :)

    VálaszTörlés
  11. hahaha, én tudom, én tudom :-) és tényleg a tökmindegymilyengyerekes csoportba tartozol, csak azért tippeltem volna fiúra, mert körülöttem mindenkinek fia születik

    VálaszTörlés