2017. február 25., szombat

Kösz, jól vagyok

Tényleg. Talán a közel hat év alatt sosem voltam ennyire jól és kiegyensúlyozottan, sosem volt ennyire minden rendben és ezt komolyan mondom. Túl vagyok a hatodik biokémiai terhességemen, amitől szerencsére nem süllyedtem le a gödör aljára, mint úgy az előző öt terhesség és az összes sikertelen lombik után úgy minden alkalommal. Lehet, hogy van benne egy csepp megszokás is, bár ebben nem vagyok egészen biztos, mert az ötödiket is megszokhattam volna, mégis kiborultam tőle majd egy hónapra. 
Augusztusban még kicsit elkeseredetten döntöttük el, hogy elindítjuk az örökbefogadást, ami után szeptemberben már meg is volt az első kapcsolatfelvétel a Tegyesz-el és januárban túl voltunk már minden átvilágításon. Amennyire nem tartottam normálisnak elkeseredetten elindulni ezen az úton, szerencsére olyan gyorsan rázódott helyre bennem minden gondolat. Augusztusban magam sem gondoltam volna, hogy következő januárban én leszek a legboldogabb gyerek nélküli anya a világon. Azóta gyerekszobát tervezek, csecsemő ellátással kapcsolatos könyveket olvasok, és minden gondolatom a  talán még meg sem fogant, de majd egyszer biztosan megszülető gyerekem körül forog. Azt is elfogadtam, hogy ha sohasem szülök, akkor hát sohasem szülök, és ha ennek ellenére nevelhetek és szerethetek gyereket, akkor az égvilágon semmi sem fog hiányozni az életemből. 
Ezekkel a gondolatokkal és érzésekkel nekem így elég nehéz tervezni a következő lombikkal. Úgy érzem az égvilágon semmi szükségem rá, és végre felhőtlen, boldog várakozással és tervekkel telhetne az az év vagy azok az évek, amíg megérkezik a mi gyerekünk is. Sokakkal ellentétben még csak feladásnak sem érzem ezt az egészet, mert hát mit is adhatnék fel ezzel? Maximum a génjeinket (ami mondjuk számomra sosem volt hangsúlyos), de a boldogságunkat, álmainkat semmiképpen sem. Az eszem azt diktálja, hogy itt van a vége. Ennek ellenére valahogy mégis beszippantott ez az egész asszisztált reprodukciós hangulat és ott motoszkál a fejemben, hogy talán mégsem kellene ölbe tett kézzel ülni és várni, meg hogy eddig csak két stimulációm volt még, ami igazán nem sok, és ha egyszer később mégiscsak úgy gondolnám, hogy talán akár egy testvért csak szülnék, akkor azért inkább még a mostani petéimből készült embriókat kellene kivenni a fagyóból, mint esetleg 40 év felett szarakodni ezzel az egésszel. Az is megfordult a fejemben, hogy így, hogy sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok, talán lelkileg sem törne meg, ha ismét sikertelenséggel zárulnának a 3. stimulációból származó transzferek, szóval végülis miért ne. Valami láthatatlan valamint az eszem és az érzékeim felett álló erő visszahúz az Intézetbe, mégsem vettem még rá magam, hogy felhívjam őket és bejelentkezzek egy konzultációra. Szóval majd lesz valami ezzel az üggyel, végülis nem zárok ki semmit. Majd biztosan jelentkezem, hogy döntöttem.
Most az a lényeg, hogy csodálatosan vagyok, végre élek, végre hasznos dolgokkal foglalkozom, végre szép dolgokon gondolkodom és hálás vagyok azoknak, akik jó tanácsaikkal és tapasztalataikkal bátorítottak, hogy annak ellenére, hogy korábban nem éreztem teljesen késznek magam az örökbefogadásra, mégis azt sugallták, hogy érdemes elindulni ezen az úton <3 Nem tudom, mit hoz a jövő és mi fog történni, de most ennek köszönhetem, hogy - bármennyire is hihetetlen és alaptalan - végre én is anyának érzem magam.

15 megjegyzés:

  1. Nagyon de nagyon örülök, hogy hogy is mondjam ... sugárzol 😃
    Szivbol kivánom nektek hogy a lehető leghamarabb teljesüljön a vágyatok, álmotok, nagyon jó volt olvasni!!
    Ölelés

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus volt olvasni. Nem fogod erezni a genetikai rokonsag hianyat, en sem erzem. Kivanom hogy minel hamarabb sorta keruljetek.

    VálaszTörlés
  3. Tudod napokon át idenéztem, gondoltam hogy érezheted magad most, hú, annyira drukkolok!!!
    Nagyon klassz lenne...

    VálaszTörlés
  4. <3 Izig-verig anya vagy, sokkal jobb, mint nemely biologiai. Annyira szeretem ezt a Pinkmant, az en kedvem is sokkal-sokkal jobb lett, ahogy olvastalak.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Pinkman! A 4. sikertelen beültetésünk után 2015 őszén mondtam azt, hogy befejeztem, nem csinálom tovább, elfogytak az energiatartalékaim. Bejelentkeztünk novemberben a Tegyeszhez, családlátogatás, pszichológiai tanácsadás. Márciusban nagyon erőlködött a férjem családja, hogy ha már van 4 fagyibabánk, ne hagyjuk őket veszendőbe, vissza kell mennünk és kész, így kértem és kaptam május 26 - ra konzultációs időpontot, de a hátam közepére sem kívántam az egészet. Mindegy, majd lesz valahogy. Áprilisban megcsináltuk az örökbefogadáshoz a tanfolyamot, május elején megkaptuk a határozatot, akkor voltunk 54. a listán (ez kb. 3 év várakozást jelent szerintük). Május 26 konzultáció, rögtön kezdhettünk, volt peteérésem, minden nagyon simán ment, és megvolt a beültetés, de nálam már nem volt meg a varázsa, nem érdekelt, csak egy muszájnak éreztem az egészet. Eljártam dolgozni busszal, tettem a dolgomat az esélytelenek nyugalmával. És csodák csodájára sikerült, még elvileg négy napom van hátra a szülésig. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ki tudja, mit tartogat még Számodra is az élet. Valamiért ennek nálunk is így kellett történnie, sőt semmit sem tennék másként, ugyanúgy elindítanám az örökbefogadást, mert ennek valahogy így kellett lennie. Soha nem lenne szabad feladni, pedig én már akkor feladtam és mégis...
    Nagyon drukkolok Nektek is, hogy váljanak valóra az álmaitok! <3

    VálaszTörlés
  6. Ezen elsírtam magam. Írok majd Neked egy posztot :)

    VálaszTörlés
  7. Olyan büszke vagyok Rád Pinkman, hogy ezt megléptétek :) jól döntöttél és úgy látom maximálisan készen álltok az örökbefogadásra is. Számomra ez sokkal nehezebb döntésnek bizonyul, mint folytatni a lombikokat. Így vagy úgy, de hamarosan anyuka leszel végre <3 jó babaszoba tervezgetést!

    VálaszTörlés
  8. igen, igazolom és minden örökbefogadó ismerős család nevében mondom, hogy ezúton is teljes és csodálatos az anyaság, én 6 éve repülök ezúton a felhők felett!!! Így vagy úgy, de boldog anya lehetsz! Csak így tovább, csodás lesz minden! ♥

    VálaszTörlés
  9. Pinkman, nagyon örülök, hogy derűsen látod a jövőt! Megkérdezhetem, hol jártok az örökbefogadási procedúrában? Van már határozatotok? Alapítványhoz jelentkeztetek? Itt a lényeg: így vagy úgy, de anyuka leszel!!! :-)

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy jól vagy. Nagy igazságot mondasz azzal, hogy most kell lefagyasztani az embriókat, tedd meg aztán lesz ami lesz. Tudom milyen nehéz ennyi csalódás után talpra állni, de kemény fából faragtak téged is, menni fog! Hajrá!

    VálaszTörlés
  11. Sugárzó vagy, imádni fogod az anyaságot, alig várom, hogy átéld :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon örülök a híreidnek Pinkman és kívánom, hogy minél hamarabb a karjaidban tarthasd a kisbabád :) Bea

    VálaszTörlés
  13. A legjobbakat kívánom és hogy sikerüljön az álmod hogy egy bébi az életetek része legyen így vagy úgy!!!

    VálaszTörlés
  14. Nekem mindig ez a bizonytalanság volt a legnehezebb a gyerektelenségben, hogy sikerül-e valaha - ha valaki meg meri ígérni, bármennyit vártam volna, bármit bevállaltam volna... szóval teljesen megértem, hogy egy ilyen döntés mekkora megkönnyebbülést tud hozni.
    Mi is örökbefogadtunk volna, csak végül ugye elég könnyen sikerült, amint elkezdtük a beavatkozásokat - másodikat már nem mernék örökbe vállalni, mert akár vérszerinti esetén, komoly félelmem, hogy még egyet ugyanennyire szeretni képtelenség, ezért (is) a nagy bizonytalan szünet mostanság...
    Alig várom, hogy anyablogot írj... :)

    VálaszTörlés