2017. február 16., csütörtök

Terhességről, embriókról és mindenféle fiszfaszokról

Egyszer Fülöp doktor azt mondta, hogy azért ezekben az első, halvány kis tesztekben még nem igazán lehet bízni. Szerinte amíg a Hcg 3000 alatt van, addig nem nagyon szabad túlmisztifikálni ezeket a dolgokat, hogy a szavaival éljek, ilyenkor még nem igazán beszélhetünk semmiről, csak amolyan kis fiszfaszokról. (Na, mindegy én bírom a beszólásait.) Aki tartott már pozitív tesztet a kezében, de még sincsen kihordott terhessége, az szerintem tudja miről van szó, ez sajnos hatványozottan igaz a többszörös vetélőkre. 

Szóval hát szevasztok. Jelentem jelenleg éppen fiszfaszos vagyok!

Tudjátok, hogy ez nálunk mit jelent? Mivel ez a hatodik pozitív tesztem és nincsen még gyerekem, sajnos egyelőre az égvilágon semmit sem. De kérlek, kérlek, kérlek, drukkoljatok nekünk, hogy végre a MINDENT jelentse! 

39 megjegyzés:

  1. Istenem, egesz nap itt logtam hogy mikor irsz mar! Maradj jooooo sokaig fiszfaszos!!!!! <3

    Zugolvasod :)

    VálaszTörlés
  2. Kérés nélkul is nagyon drukk hogy MINDEN legyen :) ó te hogy olellek <3

    VálaszTörlés
  3. Minden órában néztelek Titeket! Maradj Anyával Kicsi Tökmag, a legjobb helyen vagy! :-)

    VálaszTörlés
  4. Egész nap az oldaladat frissítgettem! :D
    Éljenek a kis fiszfaszok! Továbbra is drukkolok nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Drága Tökmag, kapaszkodj erősen, szuper helyet találtál magadnak!:) Pinkman, annyira reméltem h vmi ilyesmivel köszönsz be. Drukkolok ezerrel h MINDEN legyen :)) ismeretlenül is ölellek, zugolvasód km

    VálaszTörlés
  6. Boldog, fiszfaszos hónapokat kívánok neked tiszta szívemből! :) Óriás, gigantikus drukk nektek!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Óriási gratula!!!! Nagyon-nagyon örülök :-). Így kell ezt csinálni !!!!!!!! Hatalmas ölelés!!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon drukkolok Nektek!! Vérvételen esetleg voltál?

    VálaszTörlés
  9. Drukkolunk Nektek!!!! Jajjjistenem +++++

    VálaszTörlés
  10. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon megy a drukk!!!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nagyon nagyon drukkolok nektek!

    VálaszTörlés
  12. Jujj de jóóóóóóó :) annyira vártalak már hogy csodás híreket hozzál! Erősödjön szépen az a teszt, ne félj most már kapaszkodik a kis Tökmag, ott fog lógni rajtad még nagyon sokáig, le se fogod tudni vakarni magadról :) hajráááááá

    VálaszTörlés
  13. Jaj, Pinkman, egész nap legalább annyira izgultam, mint amikor a saját eredményemre vártam :)) nagyon örülök Nektek!!!! Bea

    VálaszTörlés
  14. <3 drága Pinkman, annyira nagyon vártam már ezt a hírt!! :)))
    Teljes szívemből szorítok Értetek!
    Dorka

    VálaszTörlés
  15. Ótejóég, tiszta szívemből drukkolok! ❤

    VálaszTörlés
  16. Nagyon-nagyon drukkolok nektek,csak így ismeretlen zugként is! :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon orulok!
    Nagyon drukkolok!
    Nagyon de nagyon!

    VálaszTörlés
  18. Éljenek a fiszfaszok és mindenféle faszomságok, édesistenem annyira szorítottam innen a zúgolvasói sorból!!! Drukkolok nagyon drága Pinkmann! Zita

    VálaszTörlés
  19. Hajrá hajrá kicsi tökmag!!!Annyira örülök és drukkolok nagyon++😀👍

    VálaszTörlés
  20. Nagyon-nagyon drukkolok! Juli

    VálaszTörlés
  21. Egész nap órànként benéztem,aztàn tessék- kihagyok egy pàrat és màr itt is az örömhír! Kérlek,kérlek Tökmag, KAPASZKODJ! Ha ezen múlik,kihagyom a következő 9 hónapot!!!

    VálaszTörlés
  22. Hahaha, fiszfaszos :))))))) nagyon drukkolok!!! Jelentkezz!!

    VálaszTörlés
  23. Éljeéljenéljen!!!

    VálaszTörlés
  24. Kezem-lábam keresztben, a kis fiszfaszMagnak továbbra is áll a tüzijátékos ajánlatom, pátyolgassa csak a halványka csíkját, ha már a zanyja ilyen ügyesen elbotorkált ebbe a mulatságba, hogy asztalontánc lett belőle... :)

    VálaszTörlés
  25. Ismeretlenül is izzadó tenyérrel nyitottalak meg... állatira drukkolok!

    VálaszTörlés
  26. Gondoltam rád ma többször is és nagyon, nagyon örülök, hogy fiszfaszos vagy!!! :) <3 Drukkolok nagyon!!!!!

    VálaszTörlés
  27. Regi zugolvasodkent legalabb ugy izgultam, mintha nekem kene tesztelni:) Kuldom az Univerzum osszes pozitiv energiajat Nektek!
    Kata

    VálaszTörlés
  28. Tőlünk is megy a drukk, nagyon-nagyon szorítunk nektek! Ölelés! :)

    VálaszTörlés
  29. Kívánom hogy ez a kis törpicúr vagy 50 évig boldogítson téged!!! :) hajráhajrá!

    VálaszTörlés
  30. Olvaslaaak :) ;) kis fiszfaszbol nagy lakli lesz es punktum. (adatsz be valami fiszfasz erosito szert? Smoflipidet vagy mast?

    VálaszTörlés
  31. Ó, drága Pinkman! Ez csodálatos! En is nagyon drukkolok nektek!

    VálaszTörlés
  32. Istenem, annyira vártam már ezt és úgy örülök Nektek, hogy elsírtam magam! Nagyon szorítok, hogy ezúttal minden rendben legyen!!! Így kell lennie!

    VálaszTörlés
  33. Szia! Én is egy zugolvasód vagyok. Sokszor merítettem erőt az optimizmusodból a fel nem adásodból. Nagyon drukkolok és szívből kívánom h veled maradjon a pici. ( egy durva endomezriosis miatt műtött és egy db elzárt petevezetővel lombik előtt spontàn teherbe esett, immár 2,5 hónapos anyuka 😘

    VálaszTörlés