2017. február 3., péntek

Ketten vagyunk

Ez eddigi legfurcsább lombikom. Nem tudom, hogy ez azért van-e, mert tényleg mindenhez hozzá lehet szokni, vagy az van, hogy az örökbefogadás gondolta és átélése annyira elborította az agyam, hogy múlthéten majdnem elfelejtettem beadni a tűszőrepesztőt és a progeszteron 2 alkalommal is kimaradt délben. (Az örökbefogadásáról majd később írok, amíg nem vagyunk túl mindenen, nem akarok semmit sem elkiabálni.) A héten meg többször el kellett mondanom magamnak, hogy csak el ne felejtsek elmenni a transzferre, sokszor csak úgy leesett a semmiből, hogy jaj, nekem az is lesz még a sok száz teendőm mellett. Aztán a transzferre is egyedül kellett mennem, most először, mert a férjem nem tudott eljönni a munkából, olyan dolga volt, amit nem mondhatott le és helyettese sincsen rá, de valahogy ez sem volt zavaró, természetes volt, pedig ilyen tényleg nem volt még sosem, nem tudom, honnan a természetes érzés. Aztán most először nevettem sokat transzfer közben is, és még az sem stresszelt be teljesen, amikor percekig kereste a doki és az asszisztens az ultrahangon, hogy hol van az egy szem kis utolsó embrióm ebből a csomagból, én már tényleg úgy voltam vele, hogy nem sikerült felspricccelni. A mai napig nem vagyok benne biztos, hogy ott van, lehet, hogy csak az én megnyugtatásomra mondták, hogy megtalálták és ott van. Akkor ma még az is volt, hogy szórakozottságomban 16 mg Medrolt kapkodtam be a 8 mg helyett, mert hogy a tüszőrepesztőtől az ET napjáig 16-ot kellett szednem, aztán elviekben mától már csak 8-at, de úgy tűnik, hogy ez a feladat nekem ma túl bonyolultnak bizonyult, pedig tényleg semmi dolgom az égvilágon, csak ráhangolódni a terhességre. Ez most így sikerült, mindegyik ET és lombik kicsit más körülmények között zajlik, más érzésekkel megyünk bele, nem hiszem, hogy ezen bármi is múlik, és sosem tudjuk meg, mi hozza a sikert. 
Vajon Te velem maradsz most, Tökmag? 

ET+1, 20 cn, 6. DPO

32 megjegyzés:

  1. Szívből kívánom, hogy maradjon veled!

    VálaszTörlés
  2. A legbizonytalanabb elindulásokból lesznek végül az egy életre emlékezetes, legeslegjobb bulik. Maradj, Tökmag, éjfélkor tüzijáték is van meg minden! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon szorítok!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon drukkolok!!! Juli

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon drukkolok, hogy Tökmag maradjon!

    VálaszTörlés
  6. Pinkman, csuriban van kezem-lábam :)

    VálaszTörlés
  7. Maradjatok ketten meg 8,5 hónapig!

    VálaszTörlés
  8. A cimet olvasva szerintem kihagyott egy utemet a szivem, mert szamomra picit mast sugallt, de legyen ez egy "freudi elszolas" toled, tolem meg egy "freudi gondolat" ;-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon drukkolok én is! D.

    VálaszTörlés
  10. Hajrá Pinkmanék és Tökmag!!!!

    VálaszTörlés
  11. Pinkman, nagyon drukkolok Nektek!! :) Bea

    VálaszTörlés
  12. Hajrá Pinkman :) nem baj az ha néha el vagy varázsolódva, pont ettől lesz most sikeres, hogy minden más. Nagyon-nagyon drukkolok a kis tökmagodnak. Remélem már fúrja az alagutat!

    VálaszTörlés
  13. Hajrá, Tökmag! Jó helyen vagy!!! <3

    VálaszTörlés
  14. Én is így gondolom, Pinkman, semmi nem történik véletlenül! Ördög Nórinak is akkor sikerült, amikor semmi nem volt a megszokott. :) És sztem az külön jó, h nem minden gondolatod ekörül forog! Teljes szívemből kívánom, h veletek maradjon Tökmag, nagyon szorítok! Nyüzsi

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szurkolok, tartsd a diétát amennyire tudod! Virtuálisan nagy ölelés, km

    VálaszTörlés
  16. szia. mikor tesztelsz? szoritok! Linda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mindenkinek:) egyelőre amúgy a hivatalos napon tervezem, az jövő hét csütörtökön lesz.

      Törlés
  17. Többször nekifutottam, hogy írok én is neked, miután olvastalak, nagyon drukkolok neked Pinkman továbbra is!!!

    VálaszTörlés
  18. Remélem most azon dilemmázol, hogy a ma reggeli pozi tesztet megosszad-e velünk, vagy még korai :) drukk drukk drukk

    VálaszTörlés
  19. Nagyon várom már azt a pozitív tesztet! ;)

    VálaszTörlés
  20. Hogy vagy? Esetleg teszteltél már?

    VálaszTörlés
  21. Pozitív tesztet! Pozitív tesztet! :-)

    VálaszTörlés
  22. A pulzusom mindig legalább 120, amikor felnézek ide, hogy írtál-e :) Annyira várom a beszámolódat, hátha előbb is kapunk infómorzsát, mint csütörtök :)

    VálaszTörlés
  23. Tudom, hogy csak csütörtökön akarsz tesztelni, de titkon abban reménykedtem, hogy ma már egy hatalmas pozitív teszt fogad ahogy megnyitom a blogodat :-). OK értem én, holnapra is jó lesz :-).

    VálaszTörlés
  24. Mindenki izgul Érted! Mindenki pozitív tesztet vár Tőled, meg korábbi tesztelést, de Te csak annyit kívánok Neked, hogy pihizz nyugodtan, növeszd a pocakodat, és légy nagyon boldog, ha Veled is van már egy kis Tökmag Csoda!

    VálaszTörlés
  25. Hol vagy Pinkman???? Már nagyon várunk. Izgulunk!

    VálaszTörlés
  26. Annyira izgulok +++++++++++++++++++++++++++++++

    VálaszTörlés