2016. december 9., péntek

Nem sikerült

35 megjegyzés:

  1. Jajjj ne már pinkman :((( ez biztos? Annyira drukkoltam :( Sajnálom. Ránk férne már egy jó széria, amikor nem csak a nagy koppanás van a végén.... Milyen tesztet csináltál?

    VálaszTörlés
  2. Azért még drukkolok hátha!

    VálaszTörlés
  3. :((((((((((((((( (az első ami kicsúszott a b.meg volt)

    VálaszTörlés
  4. Ölellek én is :-((( <3 (D.)

    VálaszTörlés
  5. Rettenetesen sajnálom :-( ölellek én is

    VálaszTörlés
  6. Sajnálom átérzem. Sajnos nekem se sikerült pedig szedem az LDNt 7hónapja kapttam 2 lipidet a lesziváskor ésvissza ültetéskor. Bevizsáltattam az embriókat PGD és kértem embryogluet. Nem tudom hogy mit tehetnék még.

    VálaszTörlés
  7. A rohadt életbe.... :( annyira sajnálom

    VálaszTörlés
  8. Komolyan mondom nem értem, hogy miért kapunk ilyen keresztet az élettől. A kurva életbe most már!!! Elegem van, tele a hócipőm! Nagyon-nagyon sajnálom, hogy megint ez történt veled újra. De erős vagy mint ahogy mindenki aki babáért küzd. Csak nem értem mennyi megpróbáltatást kell még elviselnünk, hogy megkapjuk végre a várt csodát. S miért van az, hogy ahová nem kell jut egy kis lélek, akit megölnek. Nekünk meg utolsó erőnkkel is küzdenünk kell érte.

    VálaszTörlés
  9. Én már nem is mondok semmit, csak egy nagy ölelést hoztam...

    VálaszTörlés
  10. Bárcsak tudnék valami vigasztalót mondani :(( nagyon sajnálom, Pinkman :(( Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bea, remélem Neked sikerült az októberi, gondoltam Rád, így ismeretlenül is!Nem volt alkalmam megkérdezni.

      Törlés
    2. Nagyon kedves vagy Pinkman, hogy gondoltál rám! Tegnap voltam 8 hetes, kedden megyek újabb UH-ra. Egyelőre óvatosan vagyunk optimisták, de nagyon bízunk ebben a babában. Ha nem veszed kéretlennek, szívesen leírom privi-ben, hogy ki javasolta a mostani immunológiai protokollt. Bea

      Törlés
    3. Nagyon kedves vagy Pinkman, hogy gondoltál rám! Tegnap voltam 8 hetes, kedden megyek újabb UH-ra. Egyelőre óvatosan vagyunk optimisták, de nagyon bízunk ebben a babában. Ha nem veszed kéretlennek, szívesen leírom privi-ben, hogy ki javasolta a mostani immunológiai protokollt. Bea

      Törlés
    4. Szia Bea, jaj, de jó, nagyon örülök nektek :)
      és nagyon örülnék, ha írnál, kérni is akartam, mert nekem is lenne egy két kérdésem, ha nem bánod. AZ email címem itt van a blog bal oldalán fent feltüntetve. Köszi!!

      Törlés
  11. Köszönöm szépen, nagyon aranyosak vagytok!

    VálaszTörlés
  12. Basszameg. A drukk azért nem marad abba.

    VálaszTörlés
  13. Mindenféle csúnya jutott eszembe. Nem írom le. Csak jó sok olelést kuldok ..... :(

    VálaszTörlés
  14. na mar ha masok is leirtak az elso nem szep gondoataikat, "k.v.eletbe, $%&#©@" :(

    VálaszTörlés
  15. Annyira sajnálom, ismeretlenül is nagy ölelés, és sok-sok erőt, kitartást Neked és a Párodnak a folytatáshoz. Sikerülni fog, mert sikerülnie kell! Ági

    VálaszTörlés
  16. Nagyon sajnalom. Hogy vagy? Ne keseredj el!! Tovabb kell kuzdeni!

    VálaszTörlés
  17. Köszi mindenkinek. Tamko, őszintén szólva, kissé magam alatt vagyok, de sajnos az utóbbi időben egyre rosszabbul viselem, viszont tudom, hogy kijövök belőle, csak kicsit nyalogatom magam, aztán jobb lesz:) Persze, még biztosan futunk pár kört.

    VálaszTörlés
  18. Hát ezt nem hiszem el! Ez már nagyon igazságtalan!!! Ölellek

    VálaszTörlés
  19. :'-( Ölellek, ha tudod, ne add fel továbbra sem!

    VálaszTörlés
  20. Úgy sajnálom...
    Ölellek <3
    D.

    VálaszTörlés
  21. szia, tudom, most nem vigasztal amit írok neked, de mégis annak szánnám: mi végül újszülött babát fogadtunk örökbe, immár 6. éve, iszonyat küzdelmek,kínlódások, sikertelenségek és egy majdnem halálos kimenetelű trombózis után, és bizton írhatom, MARADÉKTALANUL boldog vagyok, soha nem lehetne szebb, jobb, hozzám illőbb gyerekem. Igenis vagy így vagy úgy, de lehetünk boldog anyák!!!!!!

    VálaszTörlés
  22. Kedves Pinkman,
    Csak most találtalak meg.... Nagyon sajnálom ami veled történt. Tudom mindenki ezt mondja, de KI KELL TARTANI! Túl a 7. vetélésen (könnyű spontán teherbeesések után!) mondom: A múlt elmúlt, ne rágódj rajta, csak a jövővel foglalkozz! Fülöpéknél jó kezekben vagy! Drukkolok!
    G

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi G, kedves vagy. Igyekszem kitartani. Nem semmi, 7 vetélés..:( Sajnálom!:( Tudni mi a gond?

      Törlés