2016. július 7., csütörtök

Az elmaradhatatlan tünetelemzés

Nincs semmi.
(ET+7, 26.cn, 11.DPO)

12 megjegyzés:

  1. Nekem sem volt :) Mikor tervezel tesztelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglátjuk mi lesz belőle, azért nem adtam fel :) Nem tudom, lehet nem tesztelek. Hétfőn tervezek vv-re menni (ET+11), de még az is lehet, hogy lemondom...

      Törlés
  2. Ez az eddigi legjobb analizalo posztod :-) Annyira laza, annyira Pinkmanos es annyira racionalis, hogy nincs is hianyerzete az embernek. Igy van, igy kell lennie, a kis PinkmanPirontynak mar most minimum olyan humorerzeke van, mint a zanyjanak! Minden aldott nap gondolok ratok!

    VálaszTörlés
  3. Nekem sem volt semmi tünetem:) nuku, zéró. Még később sem tudtam felmutatni egy nyamvadt kis terhességi hányást sem :) szóval hajrá, hajrá!! Bea

    VálaszTörlés
  4. Nagyon izgulunk érted :) van már valami jó hír???

    VálaszTörlés
  5. Lélegzet-visszafojtva várom a híreket. Próbálom türtőztetni magam, hogy ne írja sms-t :-) csuriban a kezem!

    VálaszTörlés