2016. február 23., kedd

FSH+LH+HCG+LDN+LMWH+PROG = ♥

Azt mondom Nektek, ilyen egyszerű lesz ez az egész.

Szerencsére nincsen ciszta a márciusi lombik útjában és ma megbeszéltük a gyógyszerezést is az Intézetben. Ha megjött körülbelül március közepén, 150 egység Gonal F-el indulunk. Szóval semmi extra. Aztán 6-7. ciklusnapon tüszőszámolgató ultrahang, meg akkor kell elkezdeni a vérhígítót is. Jó lesz. 
Ma este elkezdem a Naltrexone-t is, egy hétig 1.5 mg, utána a második héttől 3 mg, a harmadik héttől 4.5 mg egészen a 12. hétig, majd innentől le kell építeni, ugyanúgy ahogy felépítettük a kúrát. Egyébként kibeszéltem a pszichiáterrel is ezt a drogos cuccot, jól meg is nyugtatott vele kapcsolatban. Ő is azt mondta, hogy ott hat ahol kell, nem lesz gondja a babának vele. Sőt tisztára fellelkesült, hogy micsoda lehetőség. Imádta. Komolyan mondom, nevetett és mosolygott örömében. Simán átragasztotta rám is, úgyhogy most már sokkal jobban örülök neki én is. Rácuppantam, mint kisiskolás a málnás gumicukorra. 
Remélem vicceseket és színeseket álmodok tőle. Ti is álmodjatok ilyeneket:) Jó éjt!

10 megjegyzés:

  1. :D De jo! Hajra! Csak jokedvvel! Mondom en, aki tok apatikus kedvvel megyek holnap az elokeszito honapos elso intralipidemre LOL!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, már itt tartasz, akkor következő hónap lombik?:) Írhatnál ám, hogy mi újság:)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Visszatért az optimista Pinkman! Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem így maradni:) Most úgy néz ki, sikerül.

      Törlés
  3. szia,nagyon drukkolok! (izgalmas ez a szer, kivancsi leszek, milyen hangulatot csinal ;) ) hajrahajraaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is kíváncsi vagyok, milyen hatása lesz, egyelőre semmi különös, persze jó kedvem van, de alapból is elég sokat nevetek, úgyhogy fene se tudja...:) Majd akkor látom jobban talán, ha nagyobb adagban tolom a cuccost.
      Köszi, és örülök, hogy itt vagy, remélem jól vagytok! És köszönöm a sok segítséget a Fülöpös vizsgálatokkal kapcsolatban is:)

      Törlés
  4. Szia, én is szedem az LDNt de én 0,5 mg kezdtem és hetente 0,5 mg emeltem azt olvastam, hogy kb 3 hónap kell, hogy kifejtse a hatását.
    Nem lesz gyors ahogy szeded?

    VálaszTörlés
  5. Szia Maanka, ezen én is gondolkodtam, hogy elég ideig fogom-e szedni, de nekem azt mondta a doki, hogy rendben lesz, így is hatni fog már. Hát remélem én is. Beültetésig 1 hónapja fogom szedni. Az adagolást szintén ő mondta, hogy így legyen, mondjuk én azt hiszem másnál is így olvastam az adagolást (1.5 mg-onként emelve). Eleve így vannak a kapszulák is. Bízom benne, hogy rendben lesz....Te mióta szeded?

    VálaszTörlés