2015. november 19., csütörtök

Csak szépen lassan, nyugodtan, nem kapkodva haladjunk előre

Tegnap a férjem kereste a leletes mappát, mert belepakolta a hiányzó tenyésztés leletét. Megdicsért, hogy milyen szépen összeraktam, tök jól néz ki, átlátható és hogy ő ennek mennyire örül, hogy készen vannak a vizsgálatok és végül végre itt van az eredmény: egy leletekkel telerakott mappa. Azt mondta, hogy úgy érzi, hogy olyan ez, mint mikor pályakezdőként állást keresett, mert akkor már annak is örült, az is sikerélmény volt, ha elment interjúra, mert az is egy tapasztalat volt ahhoz, hogy végül állása legyen. Mi boldogok vagyunk egy leletekkel teletömött mappától is, ez is egyfajta tapasztalás ahhoz, hogy gyerekünk lehessen. Tényleg nem kell sok nekünk, örülünk minden egyes lépésnek, amit megteszünk. Na, most az van, hogy a doki ma lemondta a még július közepén adott mai konzultációs időpontot, mert közbejött neki valami :( Nem mondom, hogy nem azt éreztem, hogy most éppen hátrafelé megyünk, meg azt, hogy a büdös picsába. Jövőhéten kell hívni egy másik időpontért, egyelőre nem tudjuk, hogy mikorra kapunk újat, én bízom benne, hogy még idén. Úgyhogy a mai nőgyógyászati rendelőben való éjszakázás helyett moziba megyünk. Végül is azért valljuk be, az tényleg kellemesebb időtöltés lesz. Apró örömök.

9 megjegyzés:

  1. Üzenem a férjednek, hogy szuper kis felesége van! :*

    VálaszTörlés
  2. Jajjjjj! Ez aztan kiakaszto! Hatha bevallal a doki egy masik napot a heten hogy letudja azokat akiket ma nem tudott fogadni. Ne hagyd magad a telcsiben, harcolj ki egy mielobbi idopontot!

    VálaszTörlés
  3. Én egyetértek a férjeddel. Tök jó hogy ez megvan. Ezt is letudtátok. Lehet továbblépni.
    A mozi meg király ötlet! Én mindig azt mondtam sajnálom rá az időt meg fáradt vagyok. (2012-ben voltam utoljára). Na mostmár mennék...:-)

    VálaszTörlés
  4. Mi is nagyon "örültünk" (megkönnyebbültünk, amikor kész lett a leletes mappánk. Bár én inkább úgy éreztem, hogy a sok papír bizonyítéka annak, hogy mi mindent megtettünk, mindenre kivizsgáltak, minden negatív. Az alloimmun kimaradt végül, egyrészt azért, mert 3 különböző orvos szerint sem volt semmi arra utaló, hogy az a bajom, másrészt a 90e Ft-os vizsgálati díj is szépen elrettentett. Aztán nyaralás előtt már össze volt készítve a bizottságnak minden papír, hogy azért mégiscsak ők mondják ki, hogy kell-e ez a vizsgálat vagy sem. De csak nem akaródzott leadni. Valahogy mindketten éreztük, hogy nem ez a gond nálunk. Hogy mi az azóta sem derült ki. Talán majd egyszer. Szerintem se hagyd magad lerázni. Adjon a doki hamar időpontot, ha már lemondta. Mert még a végén kitalálja, hogy addigra egy-két lelet már nem jó, mert eltelt azóta x hónap. Szóval hajrá! Remélem a szép kis mappád alapján majd mond valami okosat, hogy hogy lesz ebből baba.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, nemár! Ez K volt? Nagyon nem fair... :-/

    VálaszTörlés
  6. Mi újság? Kaptál új időpontot?

    VálaszTörlés