2016. április 10., vasárnap

Eredmény

Először is, nagyon köszönöm szépen, hogy ilyen sokan gondoltatok ránk <3. Nem is csűrném -csavarnám tovább, szóval ez most nem sikerült. 
Azért írok néhány mondatot arról, hogyan töltöttem ezt a transzfer utáni 10 napot, merthogy eltekintve a végeredménytől, nem volt olyan rossz, és emiatt igazán büszke is vagyok magamra (ha már most másért nem is tudok). Nem voltam közben idegbajos, nem akartam sürgetni a DPO-kat, hanem minden egyes napot próbáltam úgy megélni, ahogyan az volt. Persze az más, hogy az érzelmek elég színes-széles skáláján sikerült mozognom, de talán ez is termesztés valahol. Az első 4 napban nagyon pozitív voltam. Bár megfogadtam, hogy nem fogom folyamatosan a tüneteimet figyelni, de valljuk be, ezt teljesen kiiktatni egy ET után lehetetlen. Mikor az ember tudja, hogy történt megtermékenyülés, akkor minden lenti érzést próbál valahogyan beazonosítani. Szerencsére magam sem figyeltem folyamatosan rá (mint az első lombiknál), mégis voltak erős tünetek, amiket nem lehetett nem észrevenni. 3- 4. napon (8-9. DPO) szinte egész napon át szurkált a méhem és néha el is kezdett feszülni, aminek nagyon-nagyon örültem (4 pozitív tesztelésből szerzett tapasztalat alapján én ezt nagyon jó dolognak ítéltem meg). Másnapra persze jó mélyre zuhantam: 5. napra (10. DPO) arra ébredtem, hogy minden elmúlt: feszülés, szurkálás, puffadás. Gyakorlatilag teljesen üresnek éreztem magam, mintha mi sem történt volna. Sikerült is kora reggel annyira bebőgőznöm, hogy nem is tudtam végül kifesteni a szemem. (Sokan meg is kérdezték, beteg vagyok-e, mert sápadtnak tűnök és vörösek a szemeim. Áhh, csak valami tavaszi allergia lehet ez...- válaszoltam rutinosan.) 6. napra (11. DPO) sem történt változás, annyi talán, hogy ritkán és rövid időre menstruációs görcs szerűségek is megjelentek, úgyhogy reggel megint kicsit pityeregtem, de a nap folyamán sikerült teljesen rendbe szednem magam: elfogadtam, hogy nem tudhatom mi van odabent, és pont úgy, mint bármilyen tünetet érezni sem garancia semmire, a tünetmentesség sem az, és különben meg ha nem is sikerül, akkor sincsen minden veszve, hiszen rengeteg lehetőségem van még arra, hogy sikerüljön. Ezt a napot ezért pont úgy töltettem, ahogy szeretnék amúgy minden egyes DPO-t eltölteni: józanul. 7. nap (12. DPO) hajnalán erős méhfeszülésre ébredtem, és teljesen felpuffadt a hasam. Gondoltam is, hogy na mindjárt meg fog jönni. Próbáltam visszaaludni, de elég erősen fájt, mikor is bevillant, hogy ez a mindjárt meg fog jönni érzés amúgy nem is olyan vészjósló tünet, és mikor kielemeztem, el is mosolyodtam, hogy ez egyáltalán nem erős menstruációs görcs, hanem valami más. Új tünet pedig az izzadás, és hidegrázás volt, amivel nem nagyon tudtam mit kezdeni, sajnos a vetéléseimnél volt ez mindig. Ennek ellenére, ekkor azért boldogságomban pityeregtem el magam. Ismét madarat lehetett volna velem fogatni, de még mindig nagyon jól sikerült nyugodtnak maradnom, és kibírni a pisibe történő tesztlógatást. Így telt a 8. napom (13. DPO) is. Az izzadás és a hidegrázás továbbra is megmaradt, de megnyugtattam magam, ugyanis olvastam, hogy bár valóban gyakori tünet ez vetélések során, de mégis rengetegen jelezték, hogy volt nekik is terhességük első szakaszában, és mégis megszülték végül a gyereket, ami némileg megnyugtatott. Egyébként ez volt az egyetlen tünet, amit megnéztem neten, nem úgy mint az első lombiknál, ahol idegbajosan DPO-ról DPO-ra csak a neten lógtam, és tüneteket kerestem és elemeztem. Ezen a napon volt egy erősebb hányingerem is már, viszont megjelent a migrénem is, ezért a hányásérzés lehet, hogy amiatt volt. Nagyon kínlódtam a migréntől, mert ugye a feltételezett terhesség miatt semmilyen gyógyszert sem akartam bevenni, viszont a kedvemet nem szegte a dolog, ugyanis mikor lepihentem otthon munka után, láttam, hogy olyan kemény és puffadt a hasam, hogy ez csak azt jelentheti, hogy minden rendben van. El is döntöttem, hogy egy nappal előrébb hozom a tesztet a tervezetnél, és másnap, azaz 9. napon (14. DPO) tesztelek. Igaz, reggel úgy keltem, hogy megint nagyrészt elmúltak a tüneteim, csak ez a durva izzadás és hidegrázás maradt meg, de valahogy nem szegte kedvem a dolog. A teszt negatív lett. Nem mondom, kicsit meglepődtünk a férjemmel. Azt hiszem, mindketten picit másra számítottunk ezúttal, de a tünetek eltűnése miatt, próbáltam nyugtatni magam, hogy azért ez várható is volt egyben. Próbáltam tartani magam, de aztán a délelőtt folyamán jól elkeseredtem és megint lenyomtam immáron egy hosszabb hisztit. Ez tegnap volt, szombaton. Lehalkítottam és lefordítottam a telefonom, senkivel sem akartam beszélni, semmilyen chat üzenetet nem akartam olvasni, teljesen bezárkóztam, mert nem elég, hogy a napomat megkeserítette ez a totálisan reményvesztett, depressziós állapot, még a migrénem is brutálisra felerősödött. A neurológus által kiírt, bivaly migrén ellenes gyógyszeremet meg nem tudom szedni az LDN mellett. Na, nem kívánom senkinek a tegnapi napomat. Mocsok volt, nincs mit szépíteni ezen. Másra sem voltam képes, csak a fekvésre és miközben a fejemet ütögettem, mert annyira fájt, sorozatot néztünk, amikor is egyik résznél megállapítottuk a férjemmel, hogy hát vannak olyan szerencsések, akik zombiapokalipszis kellős közepén (!!!) is képesek teherbeesni. Hihetetlen basszus. Nevetőgörcsbe fulladtunk, hogy pont ez hiányzott a mai napra: gondoltuk, nézünk valami totálisan figyelemelterelő agymosást, erre fel még itt is terhesednek egyesek és még ennek tetejében ultrahang fotót is mutogatnak és mosolyognak meghatottan, mert pont összefutnak véletlenül egy nőgyógyásszal! Mégis hogy a fenébe tud ez megtörténni? A végítélet napján??:) Na, mi sem kellett több ennél, a férjem jól bemutatott a tévének és közölte a szereplőkkel, hogy az anyátokat, azt, köcsögök, és kiment a nappaliból nevetve. Talán ez volt az egyetlen vicces pillanatunk egész nap, nem bánom, hogy ma már vasárnap van. Azért teszteltem ma is. 10. nap (15. DPO): negatív, tünetmentes, jóval kevesebb izzadás és hidegrázás. Egyelőre sokkal jobban vagyok, mint tegnap, és tudom, hogy egyre jobban is leszek. Egyébként, ami a furcsa, nem érzem, hogy meg akarna jönni a menstruációm, ami lehet, hogy a progeszteronnak köszönhető, de azért nem egészen értem, mert inszemekkor is nyomtam és mégis éreztem, hogy meg fog jönni, mert annak ellenére görcsöltem. Most semmi. Nem gondolom, hogy ebből még ilyenkor bármi lehet, de akkor sem értem. Mindenesetre viszlát karácsonyi szülés, és viszlát 2016-os baba!

30 megjegyzés:

  1. Sajnálom :( egyébként nekem az izzadás mindig a progival függ össze, a sok hormontól mindig lever a víz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, biztosan hormonális, mondjuk pont a progira nem gondoltam, mert volt már, hogy szedtem és nem volt (inszemek, 1. lombik), viszont volt olyan is, hogy nem szedtem és volt ez az izzadás (első 3 vetélés). De persze ettől függetlenül lehet most attól.

      Törlés
  2. Ne már basszus ezt nem is jön hogy elhigyjem. Büdös francba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát őszintén szólva, én is nehezen hiszem el még most is...:)

      Törlés
  3. Jaj, de sajnálom! Annyira bíztam most a Pinkman Poronytban. :( Kívánom, hogy mielőbb felálljatok ismét ebből a szörnyűségből és legyen erőtök elmenni a fagyibabákért. Szerencse, hogy legalább ők ott vannak. ;( Azért a spontán babásodásról se mondjatok most le főleg a lombik utáni 3 hónapban. Tudod, én csak ilyenkor tudok teherbe esni. Hajrá és fel a fejjel még ha iszonyatosan nehéz is ez most! Ölellek és puszillak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondunk le semmiről, semmiképpen. Én is azzal nyugtattam magam, hogy végül is egyszer már összejött magától szteroid nélkül is, úgyhogy lehet, hogy menni fog az természetesen is.Köszönöm!

      Törlés
  4. p.cs.ba... waah... sajnalom :( de attol meg lesz babatok, mivel olvaslak,es akiket eddig olvastam,mindnek lett. na. uff (Vercingetorix)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Vercingetorix! Jaj, akkor légyszi olvassál még egy darabig, legalább addig a kritikus 38. hétig, kérlek, tudom, hogy sokszor uncsi vagyok, de légyszi, légyszi :) (én igyekszem persze mielőbb berobbanni valami szórakoztató pozitív teszttel!!)

      Törlés
  5. Nem, nem es nem! Pentek ota kb percenkent gondoltam Rad es mindig kicsit elmosolyodtam, mert egyszeruen eszembe sem jutott, hogy ez elofordulhat. Most mondanek egy cifrat, de inkabb csak xcfjzdgzcd!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne aggódj, Piros, én odatettem magam rendesen, már ami a káromkodás részét illeti!

      Törlés
  6. Basszus, nagyon sajnálom hogy nem jött össze :( nem értem miért szívat minket lombikosokat az élet... erős csajszinak tűnsz, szóval tessék nem feladni, és menni menni, csinálni tovább, aztán előbb-utóbb boldog kismama leszel meglátod. Bízzunk benne hogy a fagyibabák majd odateszik magukat és megkapaszkodnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Hunti! Másoknak más gondja van, tudod, ilyen ez. Nem fogom:)

      Törlés
  7. Ó, pedig az izzadás nekem is volt a Kissmajmos terhességnél, meg minden más tünetem is, amiket leírtál, mindkét alkalommal, csak ennél enyhébben... Úgy utálom, amikor ilyenkor azt mondogatják, hogy még ne add fel, bármi lehet belőle, úgyhogy nem is fogom, de tényleg teljesen hihetetlen, hogy nem sikerült ezek után... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy tudod, én szinte biztos voltam benne, hogy sikerül. Majd máskor fog. Köszi!

      Törlés
  8. A francba, a francba, a francba! :( Én is folyton rád gondoltam a napokban! És nekem is volt izzadás, már banyakóros hőhullámnak gondoltam, hogy biztos nem sikerült, mert bezuhantak a hormonszintjeim. De terhesség volt az oka. Próbálkozzatok szerintem is spontán a következő hónapban mindenképp. Ölellek! ♡

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon-nagyon sajnálom, Pinkman! Ölellek!

    VálaszTörlés
  10. Oh, a francba! :( Sokat gondoltam rád a hétvégén, úgy drukkoltam! Tudom, nem adod fel, de sok erőt kívánok a következő napokhoz nektek. Ölellek! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokkal jobban vagyok már, hamar összeszedem magam. Köszi!

      Törlés
  11. Én is sokat gondoltam Rád a napokban, és nagyon sajnálom, hogy így alakult. Ölellek! <3 D.

    VálaszTörlés
  12. Ismerős tünetek ismerős napokon, és ismerős érzések. :( <3 (vérvétel azért lesz, ugye? hátha mégis!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos ami biztos, mentem volna szerdán vagy csütörtökön, ha addig nem jött volna meg, de ma végül megjött.

      Törlés
  13. Nem vagyok járatos a témában, ezért kérdezem, hogy ez most már tuti, hogy nem sikerült, vagy azért van még remény? Mert ha jól értem még nem jött meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát 14. DPO-n is, de 15-en szinte biztos, hogy kellett volna mutasson valamit a teszt, ha egy jól fejlődő embrió van odabent. De amúgy nem hagytam volna abba a progeszteront és a vérhígítót sem azért csütörtökig, mert elvileg azt a tesztnapot tűzte ki a doki, de teljesen mindegy végül, mert mára meg is jött és rendesen görcsölök is. Úgyhogy nem, nincsen már remény. De majd lesz máskor:)

      Törlés
    2. Értem. Én nem írom neked, hogy sajnálom, mert én utáltam amikor engem sajnáltak. Mondjuk azt, hogy ez volt a teszt fázisa az új módszernek. Most már tudod mire hogy reagálsz. Én továbbra is hiszek benne, hogy össze fog jönni. Azt sajnos nem tudom mi kellene még hozzá. De minden esetre nagyon büszke vagyok rád, hogy így kitartasz. Márpedig a kitartó munka mindig meghozza gyümölcsét. Kívánom, hogy nagyon cuki kis gyümölcs legyen! :-)

      Törlés
  14. O, pinkman, nagyon sajnalom!! Szerencsere ott vannak a fagyibabak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Tamko, igen az nagyon jó, hogy vannak. Első alkalommal nem maradt, és most érzem, hogy ez sokkal megnyugtatóbb:)

      Törlés