2015. december 30., szerda

BUÉK

Lassan vége van ennek az évnek is, és én nagyon hálás vagyok mindenért, amit átéltem és amiről idén tanultam. Nem változtatnám meg ezt az évet, akkor sem, ha tehetném és igazán köszönöm neki azt, amit faragott belőlem. Idén erősebb, elfogadóbb, kitartóbb és türelmesebb lettem.  Jól van ez így, még akkor is, ha ezeket a változásokat nem életem legszebb pillanatai idézték elő. 
Az van még, hogy minden év végén eldöntöm, hogy jövőre most már aztán terhes leszek. Ez megy négy éve. Minden tervnél és programnál figyelembe vettem azt, hogy én bármikor terhes lehetek, mert ez az élet rendje és én is annak a része vagyok. Ezt vártam 2012-től, 2013-tól, 2014-től és 2015-től is. Ha csak a céljaim és a jelenlegi állapotom közötti szakadékra koncentrálok, akkor úgy tűnhet, hogy tele vagyok kudarccal, el nem ért célokkal, romokba dőlt tervekkel és megvalósulatlan álmokkal. Pedig ez nem igaz. Minden ami jó, minden amiért igazán hálás vagyok, az már régóta itt van velem: a szerelmem, a családom és a barátaim  Így hát, úgy döntöttem, 2016-ban megpróbálok nem vágyakozni az égvilágon semmi után, egyszerűen csak elhiszem, hogy bármi sikerülhet és minden egyes nap úgy lesz jó, ahogy lesz. Mert az életnek egyáltalán nincsen semmiféle rendje.

Szóval csupa jóságban, szeretetben és egészségben gazdag, pozitív 2016-ot kívánok Mindenkinek:)


14 megjegyzés:

  1. <3 Nektek is BUÉK drága Pinkman! :)

    VálaszTörlés
  2. De jól leírtad, igen meg kell tanulnunk vágyakozni azután, ami már a miénk! Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  3. Drága Pinkman!
    Bölcs gondolatok! De tényleg!
    Tudod, én ezt vallom 1 ideje...
    B.Ú.É.K, és 1 nagy ölelés mellé!

    VálaszTörlés
  4. Boldog 2016-ot kívánok Neked! Legyen minden úgy, ahogy szeretnéd!

    VálaszTörlés
  5. Sikeres eveket tudhatsz magad mogott, hiszen mindezek megfogalmazodtak benned! Fantasztikus vagy! BUEK Nektek! :-)

    VálaszTörlés
  6. Sikeres eveket tudhatsz magad mogott, hiszen mindezek megfogalmazodtak benned! Fantasztikus vagy! BUEK Nektek! :-)

    VálaszTörlés
  7. Jaj én is azt kívánom hogy csak úgy véletlenül sikerüljön! Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon Boldog Új Évet Kívánok Én is!!

    VálaszTörlés
  9. Igazi belső harmóniára leltél, ez nagyon jó érzés. Bármi sikerülhet, ebben tényleg bátran hihetsz! BUÉK Neked is drága Pinkman!

    VálaszTörlés
  10. Szeretetben, egészségben gazdag, boldog, békés, pozitív új évet kívánok én is Neked, és csak úgy hirtelen váljon valóra az álmod, Pinkman. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon boldog új évet kívánok én is Nektek! :-) D

    VálaszTörlés