2015. december 2., szerda

Gyógyszerrel

Ma úgy döntöttem, hogy írok a régi endokrinológusomnak is levelet arról, hogy mit mondott Fülöp, milyen terápia lenne nekem szükséges (gyógyszermentes vagy gliptin), végtére is benne bízok meg a legjobban, meg igazából ő a kezelőorvosom ebben a témában. Azonnal visszaírt, hogy nem ért vele egyet, és szerinte jó úton vagyok, menjen tovább az Eucreas. Igazság szerint nagyon kiakadt, hogy ilyenekbe beleszól Fülöp. A tegnapi endokrinológus is javasolt gyógyszert, és amennyire kivettem az ő szavaiból is (mert ugye ő nem volt annyira egyértelmű), lehetek én terhes akár ilyen eredményekkel is. Végtére is ők a szakemberek. Így ma döntöttem végül: szedem továbbra is Eucreast (vagyis újból, mert persze most 1 hétre letettem). Na kész vége, a fene egye meg. Komolyan megkönnyebbültem. Leírtam, mert ugye a következő ciklusban terhes leszek, úgyhogy tudnotok kell róla, mit szedtem:) És ha még egyszer elbizonytalanodom ezen az egész IR dolgon meg a metforminon, akkor legyetek szívesek, nagyon kérlek Titeket: vágjatok pofán. Tényleg.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem a lényeg hogy Te megkönnyebbültél.
    Én már nagyon várom hogy terhes legyél mert annyit fogok mosolyogni a bejegyzéseiden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, néha azt gondolom egyébként, hogy lehet, hogy teljesen mindegy melyik mellett dönt az ember, és csak feleslegesen stresszeli magát ilyenkor, ami kb rosszabb. Most már nyugodt vagyok teljesen:)

      Törlés
  2. Naná, hogy terhes leszel a következő ciklusban! Mondom én, hogy nemsokára együtt fogunk babázni, ugyanis én is az vagyok most és kész! ;) Örülök, h sikerült döntened. Fülöp sem lehet Mindenható.

    VálaszTörlés
  3. Annyira gáz hogy nem egyet beszélnek. Anno nekem is hasonló volt. Ends: szedjem szigorúan a Metet mert nem lesz gyerek. Krizsa azt hogy faszság. Hagyjam abba. Ekkorterhes lettem de nem maradt velem a baba. Következő évben nyáron hol szedtem, hol nem mint a mesében mert egyrészt el is felejtettem, másrészt erősen alkoholizáltam azon a nyáron. :) És lőn: Lellelány

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, emlékszem, én úgy szeretem a történetedet :) Amikor eszembe jut az a story mindig úgy látlak magam előtt, hogy bulizgatsz, meg döntöd a pálinkat, és lazulsz, közben meg a Lelle kitalálja, hogy basszus nekem ez a laza Anyu kell, milyen jó fej már, itt maradok :D

      Törlés