2014. szeptember 15., hétfő

HSG

Azért szerencsére olyan sokáig nem fetrengtem az önsajnálatban. Picit nyalogattam a sebeimet, de aztán a múlthét hétfői negatív teszt után, egyből azon hezitáltam, hogyan hozhatnám közelebb azt a fényévekre lévő lombikot. Hát rájöttem, hogy csak úgy, ha az októberi konzig sem maradok tétlen és megcsinálom azokat a vizsgálatokat, amiket tuti, hogy fog kérni a doki: HSG, nemi hormonok a ciklus 3. napján és 7.DPO-n, + AMH vérvétel, citológia.

Őszinte leszek. Ezzel a HSG-vel kapcsolatosan sok minden megfordult ám a fejemben. Többek között az, hogy hogyan is úszhatnám meg, mert én aztán baromira nem akarom. Tudtam, hogy a lombik előtt kell majd a Kaáliba, és ebből a szempontból a doki hajthatatlan, sőt még a lényegesen egyszerűbb, könnyebb, fájdalommentesebb valamint gyorsabb HYCOSY-t sem hajlandó elfogadni alternatív megoldásként - bár nem értem, hogy miért nem. Szóval ezzel kapcsolatosan a következő terveim voltak:

1.) Az októberi konzultáción szépen kisírom, hogy felejtsük már el ezt a HSG-t, ne húzzuk vele az időt, volt 2012-ben egy HYCOSY, aztán ott minden csodálatosan ment, támaszkodjunk ezekre az adatokra.
2.) A konziig csináltatok egy új HYCOSY-t egy szép, tiszta, fényes, kis, kényelmes magánrendelőben, aztán annak a friss és ropogós eredményét viszem a Kaáliba. Ha ott ezt próbálja majd nem elfogadni a doki és mégis csak erőlteti a HSG-t, akkor az én szemeim majd szépen lassan könnybe lábadnak, remegni kezd a felsőtestem és könyörgő üzemmódba kapcsolok, majd hisztéria rohamok közt elkezdem üvölteni, hogy ne húzza az időmet egy új HSG-vel, mikor itt ropog a még hamvas HYCOSY eredménye, legyen már oly' kedves, nagylelkű és jóindulatú azt elfogadni.
3.) Mégiscsak csináltatok egy HSG-t, na nem azért, mert olyan okos vagyok csak felfogom, hogy ezt sehogy sem úszhatom meg, akármilyen rafináltan is próbálom kikerülni, ugyanis már az inszemek előtt megmondta, hogy nem fogja elfogadni a HYCOSY-t, ezenfelül tudom, hogy ez kell, valamint csak a magam idejét spórolom meg, ha ezt csináltatom meg, mi több viszem is az októberi konzira. 

Nos, végül a 3-ast választottam, mert az 1-est hamar kizártam, ugyanis biztos, hogy nem lesz elég a 2012-es HYCOSY. (Micsoda álmok! 2014-et írunk, könyörgöm!) A 2-essel meg az a baj, hogy - bár a színészi tehetségem sokat fejlődött a 11 éves munkaerőpiaci szereplésem óta, és egyes esetekben már mondhatni egy kisebb fajta manipulátorrá nőttem ki magamat, de még mindig van mit fejlődni ezen a téren és hát ugyanott vagyok, hogy ha véletlenül mégsem jönnének azok a híres krokodilkönnyek, hát akkor jól megszívtam, hiába a HYCOSY-ba fektetett idő és pénz, szintén befizethetek még egyszer egy HSG-re is. Na, abba meg már ne is menjünk bele, hogy mégiscsak egy lombikbébi centrumban próbáltam volna előadni a hattyú halálát, hát gondolom, hogy ennél komolyabb esetekben is csordultak már ki a doki szeme láttára hisztérikus női könnycseppek, nem hiszem, hogy az én HYCOSY-HSG mizériámtól hatódott volna meg és ment volna falnak. De azért néhány percet megért az ábrándozás:)
Száz szónak is egy a vége: holnap HSG. Nem mondom, hogy nem vagyok betojva. 

12 megjegyzés:

  1. Én sosem értettem hogy miért kell lombikhoz HSG. Pont hogy inszemhez kellene. Nekem amúgy nemnagyon fájt, de tudom hogy van aki sokkal érzékenyebb. Hát sajnálom, szorítok hogy ne viseljen meg annyira.

    VálaszTörlés
  2. Én sem értem hogy miért kell HSG lombikhoz. De fogd fel úgy, hogy egy újabb vizsgálat amiből infóhoz jutsz, és ezzel is előrébb leszel. Mondjuk nekem a lapar közben ugye automatikusan néztek àtjàrhatósàgot, szoval nem tudom, ha ez nincs, akkor is kertek volna? A lényeg, hogy nem kell félni, pikk pakk tul leszel rajta. Drukkolok! Gyere majd hamar!

    VálaszTörlés
  3. Ha jól emlékszem tavaly decemberben voltam HSG -n , esetleg olvass vissza nálam , nekem nem fájt, csak egy picit volt kellemetlen .
    Gondolok rád holnap :)

    VálaszTörlés
  4. Gondolok Rád! Erős leszel! Kitartás!
    Nekem pl. fájt nagyon. Ha akkor én ezt tudom, választottam volna inkább altatásban. Most már mindegy.
    Viszont. HSG. Miért kell?
    A petevezetőben folyadék van, az áramlik a hasűr felé. No de mi van akkor ha a nőnek ez a rész el van záródva és lombikra megy? Hát az, hogy ez a folyadék belefolyik a méhűrbe és kimossa onnan a beültetett embriót. A neve: Hydrosalpings :( Ha ilyen fennáll akkor laparoszkópiás eljárással azt a petevezetőt el kell távolítani, különben esélyes, hogy nincs esély... :(

    VálaszTörlés
  5. Azt tudom, hogy ezt legjobban laparnál venni észre, - nekem is ott zárták ki- , de az garantált, hogy a HYCOSY ezt nem mutatja.

    VálaszTörlés
  6. szia,nekem a Kaaliban inszem elott az
    altaluk csinalt Hycosyt fogadtak el. es utana a lombikhoz nem kertek ismetlest,hsg-t meg plane nem,mondvan,elavultabb. tuti,h.nem ertetted felre,mit varnak toled?? szia,drukk a holnaphoz. Vercingetorix

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy nem értettem félre:) még az inszem előtt is hezitált, hogy elfogadja-e hycosymat, de aztán abban maradtunk, hogy akkor jó lesz, de lombik előtt nem úszom meg és vagy hsg vagy lapar. Még mondtam is neki, hogy de megúszom, mert sikerül az inszem. Így jártam:) Sajnos tudom, hogy másnál is a HSG-t erőlteti. Köszi a drukkot:) (Pinkman)

      Törlés
  7. Az altatásossal ezt nem lehet kiváltani? A laparoszkópiás átjárhatósági nekem humánusabb volt, mint egy potenciális szenvedés ébren, és a Kaáli eddig elfogadta (lehet persze nekem is kell új majd 2015-ben a lombiknál)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, lehetett volna az is,de azt valahogy elvetettem, olyan macerás, meg utána is az van, hogy egy darabig nem vagyok teljesen magamnál (bár nem altattak még sosem). Félek a fájdalomtól, de ha tudom , hogy rövid, inkább megpróbálom kibírni, mert tudom, hogy utána meg jobb. Fogorvosnál se kérek sosem érzéstelenítőt töméshez.

      Törlés
  8. Hát aki kibírja a fogtömést érzéstelenítés nélkül az a HSG-t meg sem érzi. (szerintem).
    Na de mi lett? Milyen volt? Hogy vagy azóta?

    VálaszTörlés
  9. Minden, persze, elnézést, hogy csak most jelentkezem, de tegnap hamar kidőltem, ma meg sokáig dolgoztam. Köszönöm, hogy gondoltatok rám:)

    VálaszTörlés