2014. augusztus 22., péntek

Harmadik inszemináció

Kissé viharos körülmények között ugyan, de sikerült kedden elmenni a  munkából a 10. ciklusnapos ultrahangra, ahol két gyönyörűséges tüsző mosolygott a berendezés kijelzőjén (18 mm). Éreztem is most egész héten a petefészkem, szúrt összevissza, gondoltam, hogy nagy az aktivitás odabent, mindkét oldalon. Szerdán este be is adtuk az Ovitrelle-t, úgyhogy ma lezavartuk életem harmadik inszeminációját. Hogy is mondjam, ez volt az eddigi legjobb. Ha ez így működik, akkor még pár alkalom és orgazmusom is lesz. Nyugalom, csak viccelek. Viccelek, mert természetesen nem maga a bevetés volt kellemes, hanem, hogy a pihenőszobában velem lehetett G. Szerintem mi lehettünk aznapra az utolsók, mert nagyon kihalt volt minden, és az asszisztens hölgy behívta őt, hogy ne unatkozzak. Ott romantikáztunk a bőrfotelekben, és hát naná, hogy elkészítettük az első családi selfiet is :) Azért is viccelek, mert ha ez nem sikerül, akkor tulajdonképpen nem is lesz következő alkalom. Inszeminációból legalábbis biztosan nem. A keddi ultrahang vizsgálat után ugyanis kitért a doki arra, hogy mi van, ha nem sikerül a mostani. Azt mondta, hogy ő megcsinálja szívesen nekem a lombikot, de döntsem el én, mert, ha inkább úgy szeretném, akkor beleférhet akár még egy negyedik inszem is. Sokat gondolkoztam ezen amúgy mostanában, mert emlékeztem, hogy a legelső konzultációnk alkalmával is ő három inszemet javasolt a lombik előtt. De nem ez befolyásolt. Nehéz erről írni, pont most, mikor itt ficánkol bennem milliónyi sperma, aki éppen keresi a társát. Vagyis remélem, hogy még tényleg aktívan ott ficeregnek és nem nyírtam ki őket már akkor, amikor a férjemmel mi gyanútlanul romantikáztunk a nyugiszobában. Szóval ugye én már három pozitív tesztet is produkáltam egy éven belül "spontán" teherbeeséssel, ha lehet ezt így nevezni, ugyanis szteroid segítségével történt. Ha másban nem is, ez abban biztosan segített, hogy leállította az ellenanyag-termelést, de ugye a terhesség megtartását már nagyban akadályozta, ugyanis nem szabadott volna a fogantatás alatt és előtt szednem. Tehát a lényeg a lényeg, úgy gondolom, hogy ez a spermaölő szuper-képességem akadályozza az inszemek sikerességét. Fülöp is megmondta, hogy legnagyobb eséllyel a lombik jöhet szóba. Persze előfordulhat mással is, hiszen csak egy spermának kellene valahogyan megúsznia, de szerintem mindehhez annyira pontosan kell célozni és időzíteni, hogy erre még egy Ovitrelle és egy ügyesen spriccelő doktor sem biztosan képes. Szóval úgy döntöttem, ha ez nem sikerül, akkor abbahagyjuk ezt a vakon lövöldözést. 
Fura volt, hogy úgy indultunk neki a harmadik próbálkozásnak, hogy már arról beszélünk, hogy mi van ha nem sikerül. Ráadásul egyből adott is időpontot a doki október elejére egy lombik konzultációra, aminek végül is nagyon örültem, mert ha akkor foglalom le, amikor már tudom, hogy az eredmény nudli, akkor valószínűleg csak decemberre kapok időpontot, és mivel a jó isten nem sok türelemmel áldott meg, így nem gond nekem, hogy kicsit előreszaladtunk. 
Különös írnom is erről, mert mindezek ellenére valamiért most úgy érzem, hogy ez igenis sikerülni fog, és bár lehet, hogy nem úgy olvasható ki az írásomból, de tényleg pozitív vagyok. Ráadásul G. a legerősebb kabalám, biztosan szerencsét hoz, hogy együtt ücsörögtünk. Mindent be is írtam a naptáramba: augusztus 24-től: Utro és Clexane, szeptember 6-8-án: teszt és időpont kérés a 6 hetes ultrahangra, valamint seregnyi felkiáltójel kíséretében ott szerepel az is, hogy "lemondani a lombik konzultációt"!



14 megjegyzés:

  1. Miért szedted a szteroidot?
    Úgy örülök, hogy írtál! Inszeminacio utan mi a teendő? Kell pihi vagy nem? Írhatnàl gyakrabban, helyzet jelentést kérek! :) én szorítok ezerrel!

    VálaszTörlés
  2. Juj de jó! :) A Heparint is elkezded majd? Drukkolok, naggggggyon!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Igenis, Cic! Igyekszem beszámolni majd jobban:) A szteroidot az ellenanyag-termelésre kaptam még a 2. nőgyógyászomtól, ami be is jött, mert valóban lecsökkentette a méhnyaknyák aktivitását, és nem pusztultak a spermák, teherbe is estem, de sajnos azt nem jól tudta az a nődoki, hogy azoknak a sejteknek az aktivitását is lecsökkenti szteroid, amik azért felelnek, hogy megmaradjon a terhesség. Legalábbis Fülöp így magyarázta, és a Káaliban is meglepődtek, hogy én azt szedtem a fogantatáshoz. Szteroidot csak az 5. héttől szabad szedni (ha egyáltalán kell, mi abban maradtunk a Kaális dokival, hogy egyelőre még anélkül próbálkozunk).
    Igen, Heni, szúrom a heparint is vasárnaptól, az a Clexane...Jaj, azt de nem szeretem.
    Köszönöm, Lányok, hogy gondoltok rám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ez fura, nekem pont Fulop Vilmos javasolt beültetés elott három hétig szteroidot, beultetes utan , ha sikerült volna, hatodik héttől kellett volna újrakezdeni. Pont a magas ellenanyag es olosejt aktivitásra javasolta, ez nála bevett protokoll úgy tudom. Illetve sok meddosegi is adja ciklus elejétől, van ahol beulti utan is. Nálam pl anélkül nem tapadna meg (bár azzal sem tapadt sajnos, a következő lépés a szteroid+smoflipid ) szoval gondolom a kaaliban azon lepodtek meg, hogy spontán ciklusban magadtól szedted, nem mint egy meddosegi kezelés részeként... Sok sikert!

      Törlés
    2. Huh, mi ilyen részletességgel egy konzi alatt nem mentünk bele:) Meg ugye nálam nem is lombikról volt akkor szó. Azt tuti, hogy mondta, hogy fogantatáskor nem szabadott volna, és hogy az 5. (vagy 6.) héttől lehet. Egyébként ő biztos szedetné is velem, azt éreztem, hogy nála ez a protokoll része, de én mindenképpen meg akarom próbálni először anélkül. Köszönöm, és remélem, hogy sikerül Neked is:)

      Törlés
  4. Namost asszem nálunk is van valammmi ilyesmi. Medrol a neve annak amit én kapok (nálunk ugye standard protokollok vannak, nem nagyon vizsgálódnak hogy kell nem kell mi kell).
    Mindenesetre örülök hogy jó volt az élmény (szerintem ez számít) és kezdem a drukkolást szeptember elejére nagyon! Nekem kellenek a pozitív példák!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Medrolt a Kaáli is adja, én úgy tudom az legyengíti az immunrendszert és ezáltal segíti a beágyazódást. Pont mint a transzplantoknál, hogy megakadályozza a kilökődést. Elvileg én is kapok majd. Nem tudom, hogy ez ugyanaz-e....

      Törlés
    2. Igen, ez így van, ezért is jött nekem össze anno egyből, szerintem, csak nem úgy kellett volna szedni, ahogy szedtem. A Kaaliban nekem azt mondta a doki, hogy egyelőre még nem is kell, bár lehet akkor az az inszemekre vonatkozott és a lombiknal már kapok én is, ezt nem tudom, de remélem, nem is kell megtudnom :) (Pinkman)

      Törlés
  5. Hát remélem, hogy úgy lesz, Poci:)
    Igen Fella, a Medrol is egy szteroidféleség, szedtem azt is én is, meg a Prednisolont....Köszi a drukkot:)

    VálaszTörlés
  6. Jajj, nagyon drukkolok. Annyi minden történt míg szabin voltam net nélkül. Nem győzöm olvasni a szuperebbnél szuperebb bejegyzéseket :-) Minden jó lesz, minden rendben lesz. Jövő hét végéig izgulás :-) Veled vagyok!!! :-)

    VálaszTörlés
  7. Hogy vagy drága Pinkman? Ne tűnj el! :)

    VálaszTörlés