2014. május 27., kedd

A dolgok állása

A második negatív teszt után egyből hívtam is a dokit, hogy mehet-e a következő bevetés, de nem javasolta. Azt mondta, hogy egy ciklust ki kell hagyni a cisztásodás lehetősége miatt, úgyhogy ebben a hónapban G. végezte el a munkát a dokik helyett. Bár elég kevés az esély, de azért reméljük, hogy sikeres volt,  nos mindenesetre ő keményen és jól dolgozott, szóval tény, hogy rajta nem múlik semmi:)
Először rossz volt hallani, hogy várni kell, de aztán az eszem (megint) felülkerekedett az érzelmeimen, rájöttem, hogy több okból is bölcsebb várni. Nem dicsekedtem ugyan vele egy külön bejegyzésben, de a tesztelés után egy cukorterhelés is esedékes volt, aminek az eredménye igencsak lesújtott. Az egy dolog, hogy nem javult, de romlott is... (glucose-> 0': 5.2; 60': 9.8; 120': 9.6; inzulin-> 0': 6.9; 60': 65.7; 120': 67.6). Bambán néztem a képernyőn az eredményt, miközben beugrott, hogy valószínűleg emiatt sem sikerült az inszem. Persze, nem biztos, mert sok oka lehet (pláne nálam, ugye ott van még például az a csodálatos spermaölő képességem is), de ha minden egyéb  más a sínen van, akkor emiatt biztosan nem sikerülhet. És erről ki más tehet, ha nem én? Mert én hoztam meg azt a döntést az endokrinológus véleményével ellentétben, hogy lecsökkentem a met mennyiségét és növelem a sportok számát. Ráadásul nem is a megfelelő sportok számát sikerült gyarapítani, mert az már korábban is kiderült, hogy nekem nem a legjobb választás a futás, mert fogynom nem kell tovább, ezzel szemben izomnövelésre igencsak szükségem van. Szóval a kombinált edzés a legideálisabb, ehelyett én hónapok óta hetente 3-4 alkalommal csak futottam. Mindenesetre az újabb döntésem ezzel a rohadt nyavalyával kapcsolatosan megszületett: cukorbetegséges ügyekben az endokrinológusra hallgatunk, egyéb másban meg a nőgyógyászra. Nőgyógyász tanácsait sporttal és metforminnal kapcsolatban szépen megköszönjük, de figyelmen kívül hagyjuk: egyik fülünkön be, másikon ki. Remélem ezúttal jól döntök. Szóval isten hozott 3000 mg metformin! Előre is köszönöm a hozzájárulásodat a második és egyben sikeres inszeminációhoz.
Ami az inszeminációt illeti a következő akciónak menetrendje persze ugyanaz, 3. naptól Clostylbegit, hívni is kell majd Kaálit, hogy megbeszéljük az ultrahang időpontját. A doki kérdezte, hogy rásegítsünk-e Merional injekciókkal a tüszőérésre, de nem igazán tudtam eldönteni, hogy elég nekem ez a 2 tüsző vagy növeljem az esélyeket kicsit többel. Mindenesetre a receptet felírta, aztán majd ha úgy döntök, akkor kiváltom és beadom magamnak a ciklus 7. és 9. napján. Vagy beadatom. De beadja G. Már bármit bead nekem tulajdonképpen. Meg hát egész frankó videókat leltem a youtube-on. Gondolkodom is rajta, hogy kitanulom magamnak én is ezt a jó kis tevékenységet. Az ember sosem tudhatja, mikor marad egyedül aztán ott áll tehetetlenül egy fecsivel a kezében. 

2 megjegyzés:

  1. Hát én most pont ilyen tehetetlenül állok fecskendővel a kezemben. Hétvégére leutazom a Balcsira, de P nem jön. Magamra maradok a szurikkal. ( a Gonal tollas, de a suprefact rendes szuri...) Sosem csináltam ilyet. persze mindennek előfeltétele, hogy megjöjjön végre...vagy ne, de akkor kérek egy zebrás tesztet!!!! :-) Drukk, hátha nem kell az újabb closty...a 3000 met nem sok naponta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legrosszabb esetben nincs ott valami (házi)orvos, aki be tudja adni? Vagy a gyógyszertári gyógyszerek nem adhatnak be ilyeneket, ha viszel valami papírt? Bár nem gondolom, hogy gond lesz, ügyes lány vagy Te:) Aki egy nap alatt elintéz egy HSG-t másnapra, annak egy szuri nudli:)
      Metformin...hát, magam sem tudom. A korábbi endokrinológusom (a Mensmentises, aki a 2*850 Jentat írta fel) ő is említette, hogy ha áttérek sima metre, akkor meg kell emelni a mennyiséget, de ő akkor nem mondta, hogy mennyire. Utána átment a Fülöp által ajánlott endokrinológushoz, ő azt mondta, hogy mindenképpen kell a 3000, pedig több alkalommal is rákérdeztem. Fülöp is azt mondta, hogy 3000 (bár ő nőgyógyász). Sokat olvastam neten is utána, inkább külföldi kutatásokat, de ott eléggé elfogadott a 3000 mg. Bár az vitatott, hogy 3000 mg hatékonyabb-e 2550 mg-nál...
      Nem tudom, nehéz ezt eldönteni, tényleg nem fényesek az eredményeim, egyszer majdnem inzulint is kaptam. Júliusban csinálok egy újabb terhelést, és visszamegyek az MM-be, kíváncsi vagyok mit javul ettől addig az eredményem és, hogy mit mond az a doki. Egyelőre nincs jobb ötletem...

      Törlés