2013. november 26., kedd

Az endokrinológusnál

Nem sok minden történt az utolsó bejegyzésem óta, csak telnek múlnak a napok. Talán már nem jár annyit a fejemben a sok vetélés, és hogy mihez kezdjünk,- bár még így is sokat gondolok rá. Kell a pihenés, és talán az is, jó, hogy nincs próbálkozás, nincs stresszelés a peteérés után, hogy most akkor összejött-e, és ha igen vajon ezúttal végre megmarad-e.
Időközben megjött a citogenetika eredmény, mindkettőnké normális, szerencsére. Ma voltam Fülöp által javasolt endokrinológusnál is, semmi extra. Folytatnom kell a gyógyszert, februárban kontroll. Szerinte nem lesz gond most, hogy abbahagytam a szteroidot, biztos javulni fog az eredmény is. Annyi érdekeset mondott, hogy az a gyógyszer, amit most szedek az IR-e (Jentadueto) az nagyon jó, de 1 hónappal a teherbeesés előtt abba kell hagynom. Az előző endokrinológus szerint pedig elég a pozitív terhességi teszt után abbahagyni. De már meg sem lepődöm azon, hogy minden orvos mást állít, bár nem mondom, baromira jó lenne, ha egyszerűbb lenne ez az egész, és nagyobb lenne az egyetértés, nem pedig nekem, laikusnak kell eldöntenem, hogy akkor most melyikre hallgassak.

Más vizsgálaton nem voltam még. Most januárra tervezem őket, csak azért, mert a ciklusvizsgálat pont karácsonyra esett volna, és a doktor azt mondta, hogy az nem jó, mert ha valami is kimarad az ünnepek miatt, azt nem fogja elfogadni. Persze nem mondom, próbáltam elindítani a dolgokat: elmentünk a háziorvoshoz - ahogy azt Fülöp javasolta - és megkérdeztük, hogy mi az, amiben tud segíteni nekünk, és tud rá adni beutalót, hogy végre ne költsünk annyit. Teljesen felháborodott, hogy minek ennyi vizsgálat, hogy ezek össze sem függnek ect...Az nem derült ki, hogy mire tud beutalót adni, mert kaptam tőle egyet a nagy laborra, a többire meg csak a megjegyzéseit tette és olyan tanácsokat adott, amiből teljességgel kiderült, hogy fogalma sincs miről van szó, csak egyszerűen okoskodik, és segíteni nem akar... Nem sok választott el, hogy elküldjem a fenébe, így is- úgy mond- elég hangosan beszéltem vele, pedig nem szokásom az orvosokkal, inkább nyelek. De ettől már eldurrant az agyam. Kitéptem a papíromat a kezéből is kijöttünk. Szóval újabb feladat került a listánkra: egy új háziorvost keresni. Csak azt sajnálom, hogy ennek a nőnek kitártuk a legnagyobb problémánkat, azt, amit már szinte senkivel sem beszélünk meg. 
Még arra leszek kíváncsi,hogy a ciklusvizsgálatot meg fogja-e csinálni a kórházi nőgyógyász januárban vagy ő is jól elküld a fenébe, hogy minek ez....De ez jövőre kiderül. Addig pedig "pihenünk" tovább....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése