2017. december 5., kedd

Mozi

Hezitáltam, hogy menjünk - e, mert a fene se tudja, mit lehet látni. Aztán elmentünk, mert nem bírtuk ki és tényleg nem volt olyan extra, mint amit vártam, legalábbis nekem a moziról nem ez jut az eszembe, de azért megvillant a kis arca meg a keze és lába és hát nem tudom, hogy kinek a gyereke milyen ilyenkor, meg mondják, hogy mind egyforma, én is annak láttam az összeset régebben, most viszont nem azért, hogy mondjam, de a mi kislányunk gyönyörű 😍😳😇 A MI KISLÁNYUNK ❤

9 megjegyzés:

  1. Jaj, ne értsd félre, de olyan aranyos vagy!
    Annyira örülök, hogy megtörtént ez a Ti
    ----- CSODÁTOK-----
    Tényleg, szívből jön, pedig nem is ismerlek

    VálaszTörlés
  2. Hát ez fantasztikus!! Ahogy leírtad.

    VálaszTörlés
  3. Ez úgy unrelated... OK, kind of related módon kikívánkozik belőlem, és tudom, hogy neked lehet, úgyhogy itt nálad merem is... :) Mi épp nézegetjük vissza Kissmajom újszülött fotóit és videóit végtelenítve, mert manapság az az egyik sláger, hogy hogy is volt ez a dolog, hogy ő ott hullámzott a hasamban, és miaza magzatmáz, és "Miéjt vagyok meztelen, miért nem öltöztet már fel valaki, hát nem látják, hogy hogy síjok?!"... Szóval nah, szerintem a mi fiunk egy kifejezetten szép gyerek, teljesen idegen emberek is meg szokták csodálni, de basszus, amint kiderült, például kétnaposan ritka ronda volt szegénykém, pedig én olyan csodagyönyörűségesnek láttam akkor... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe:D már más szülő is mondta nekem, hogy milyen érdekes az, hogy milyen csodálatosan szépnek látták a gyereküket az első napokban, x év távlatából pedig csodálkoznak rajta, mit láttak rajtuk akkor olyan szépnek, mikor amúgy nem is voltak olyan nagyon azok :)
      Amúgy nekünk is van egy érdekesen sikerült uh képünk a 18. hétről, amit én is mikor megláttam csak néztem és mondtam a kislányunknak, hogy bármilyen is leszel, imádni fogunk:D Bár mondjuk tényleg nem tudom mennyire adják vissza ezek az uh képek azt, hogy milyenek lesznek. Egyrészt a csecsemők is napról napra változnak, mindig más vonásuk kerül előtérbe, ami szinte teljesen meg tudja változtatni az arcberendezésüket, gondolom ez a változás magzati korban még gyorsabb, másrészt pedig annyira attól függ, hogy nézünk ki, hogy éppen milyen arcot vágunk.
      (Kismajom pedig tényleg nagyon szép :))

      Törlés
    2. Kismajom gyönyörűszép. :)

      Törlés
  4. Én látok hasonlóságot a 4-5D-s képek és a fiúk között. Szerintem ez egy jó élmény, mi nem bántuk meg, hogy elmentünk. Az 5D azért klasszisokkal jobb volt.

    VálaszTörlés