2017. július 3., hétfő

Kismama

Az egy dolog, hogy egy méterrel a föld felett lebegtem el ma reggel az első terhes vérvételemre, ugye még múlthéten sem voltam biztos benne, hogy erre eljutok, mert hát minden nap ajándék, de amikor azt mondta a vérvételes nővér, hogy a kismama hepatitisnek csak 4 hét múlva lesz eredménye, akkor annyira elérzékenyültem, hogy majdnem elsírtam magam. Értitek KIS-MA-MA hepatitis! Hiába néztem körbe, hátha valaki másnak szánták már megint, de nem, nekem mondták! :) Nem a mellettem lévőknek! És nem lombikhoz hepatitis, hanem KIS-MA-MA hepatitis. Hát én nem is tudtam, hogy ilyen létezik...! ❤️

22 megjegyzés:

  1. 😀😀😀és még mennyi minden lesz még csupa kismama vizsgálat!

    VálaszTörlés
  2. Es amikor meglesz az eredmeny, te mar szamolod vissza a napokat a 12.heti genetikai vizsgalatig. Na, az is nagy menoseg am! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Annyira melegíti a szívem az örömöd! ❤

    VálaszTörlés
  4. ❤❤Nagyon örülök Nektek!! Bea

    VálaszTörlés
  5. Es amikor eloszor szolnak, h anyuka... :))))

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Ismerős érzés :))) Én kb. azóta, h kimondták rám a "kismama" szót, egy rózsaszín felhőn járok :)

    VálaszTörlés
  8. Micsoda boldogsag:)) csak igy tovabb!!!

    VálaszTörlés
  9. De aranyos vagy!
    Már elnézést a bizalmaskodásért
    Csak ilyen kismamásan tovább az úton!

    VálaszTörlés
  10. Igen, nemsokára elkezdenek ANYUKÁNAK hívni! Nekem a 20. hét környékén mondták először, amikor pár napig kórházban voltam. "Anyuka, adja a karját!" Én is körülnéztem, kihez szólnak :-)

    VálaszTörlés
  11. Nekem az volt a fura erzes, hogy "szülő aláirása" vmi papiron a vedononel...
    most meg bölcsis szülöi értekezlet :O

    VálaszTörlés
  12. :))) vagy amikor szülés után hónapokig úgy ébredsz, hogy el sem hiszed, hogy anya vagy, hogy gyereked van, de nincs is idő rajta merengeni, mert ő ébreszt, miatta kelsz :)

    VálaszTörlés
  13. :))) vagy amikor szülés után hónapokig úgy ébredsz, hogy el sem hiszed, hogy anya vagy, hogy gyereked van, de nincs is idő rajta merengeni, mert ő ébreszt, miatta kelsz :)

    VálaszTörlés
  14. Régóta követem a blogodat, és nagyon drukkoltam! Ismeretlenül is szívből gratulálok a kis csodádhoz! <3

    VálaszTörlés