2017. július 6., csütörtök

Apai aggódás

Olyan érdekes, de szerintem egyáltalán nem parázom túl ezt a terhességet. A terhesség vágyának elmúlása valami olyan megkönnyebbülést hozhatott a lelkemben, hogy tulajdonképpen annyira laza vagyok, mint 2011-ben lettem volna, ha azonnal vagy hamar bekapom a legyet. Úgy tűnik, nincs semmi maradandó jele a 6 évnek, a 6 vetélésnek, a középsúlyos depressziónak és a poklok poklának. Bezzeg a férjem. Na, ő tiszta aggódás és féltés. Mindig megkérdezi akár munka közben is többször, hogy hogy vagyok és ha sietve csak annyit írok vissza, hogy jól vagy megvagyok, visszakérdez, hogy de mi a baj? Volt olyan, hogy mondtam neki, fáj a fejem és már nézte is neten, hogy akkor ez mit jelent terhességben, és írta is vissza azonnal: 12. hétig normális. (Egyébként mindig is gyakran fájt a fejem a terhesség előtt is.) Gondolom, hogy a 12. hét után a fejfájás valami oltári nagy problémát jelezhet előre. Nem is ez a kedvencem. Neki rendszeresen van aftája, de tényleg, mióta ismerem küzd vele félévente - évente és most is kijött a szájában. Na, persze az egy dolog, hogy nagyon dühös, hogy pont most kellett kijönnie, de azóta kézfogással búcsúzkodunk el reggelente, és üdvözöljük egymást munka után, mint az üzlettársak és megölelni is csak úgy ölelhetem meg, hogy a fejünk nem ér össze, sőt amennyire csak lehet tisztes távolságban kell legyenek egymástól.



Hát mi lesz itt még a későbbiekben? Lehet külön lakásban élünk majd, mire szülök?? :)

11 megjegyzés:

  1. Örülök hogy ilyen laza vagy :) aranyos a férjed hogy így aggódik, akkor most extra kényeztetésben is van részetek?

    VálaszTörlés
  2. ÓÓ, hát mintha magamat olvasnám!! :) Bár én csak a 3. hónap végén lettem zen, de onnantól kezdve úgy voltam vele, hogy ha bármi történjék is, megoldjuk. Egyáltalán nem féltem a koraszüléstől. Z. utólag elmondta, hogy gyomorgörcsei voltak az UH-k előtt, csak félve merte feltenni a kérdést, hogy minden rendben volt-e?!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nyugtasd meg a férjedet.:D
    Az afta egyrészt nem fertőz,másrészt semmiféle hatással nincs a terhességre.Nekem rendszeresen van,terhesség alatt is volt.
    Ez egyébként egy olyan seb féle.Ha megsérül a nyálkahártya akkor lesz ott hólyag.Van akinek így reagál a szervezete.Viszont valóban rendkívül kellemetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az afta igenis fertőz,különben hogy kapná meg az ember. Nekem a védőnő annó nem engedte, hogy aftás rokon fogja a 2 hetes csecsemőt és puszilgassa.

      Törlés
    2. Az orvosok szerint nem fertőz.
      A fertőző a herpesz.Az van a szájüregen kívül.Érdekes,hogy hallottam azt is agtának pedig nincs hozzá köze.

      Törlés
  4. Egyszerűen nem bírom abbahagyni a röhögést, ezzel a gif-el együtt, zseniális :DDD
    Nagyon örülök neked.
    Egy zugolvasód :)

    VálaszTörlés
  5. De kedves
    Jot mosolyogtam
    😃

    VálaszTörlés
  6. Nekem szokott lenni aftám is, meg migrénem is. Előbbit brutál dózisú C-vitaminnal kúrálom (terhesen nem szabad ugyan 1-2000 mg-nál többet bevenni velőle, de a zurad nyugodtan ehet akár 10000-et is), utóbbit kávéval. Rájöttem, hogy ha nem iszom meg a napi 2 kávét, akkor jön a hányós migrén. (Csak nyáron van migrénem. Többnyire.) És a két kávé még mindig jobb, mint az Algopyrin...

    VálaszTörlés