2016. október 24., hétfő

November

Elmarad a transzfer, majd novemberben megtartjuk ezt a csodás eseményt. A tüszőm ma vagy holnap, legkésőbb szerdán megreped, de a szerdai repedéssel is túl későn van a jövő hét szerdai transzfer. Nem mertem így bevállalni, bár a doki szerint, nem biztos, hogy késő lett volna, de nekem nagyon rossz érzéseim voltak így, pláne ha nem is szerdán, hanem már mondjuk ma megreped. A hétfőt kértem, de ma már azt mondta, zárva lesz az intézet akkor is. Hát így. 
Az biztos, hogy ez az óriási hátránya egy természetes ciklusnak, most már látom, bármennyire is imádtam ezt júniusban. 
Túlteszem magam rajta, de most nagyon szomorú vagyok :( Az ivigre meg annak a hatására meg nem is akarok gondolni. 

14 megjegyzés:

  1. Azt jobb ha nem írom le amire gondolok, hogy mennyire keresztbetettek a hosszú hétvégével és a rugalmatlanságukkal a klinikán. Ölellek és drukkolok egy siketes természetes ciklusnak nálatok! :)

    VálaszTörlés
  2. Csak azt mondom, hogy sosem olvastam olyat hogy ennyire rovid hatasa lenne az IVIG-nek. Minimum 3 honap, azert nem 4 het meg ilyenek. Nyugi!

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom hogy így alakult,inkább nem kommentálom a doki hozzáállását, ezt csúnyán elcseszte... remélem a novemberi fet-re már nem is lesz szükség. Bújjatok össze apával a héten amennyit csak tudtok :) Ha meg nem jön össze,marad a jövő hónap. Szerencsére akkor nem lesz 4 napos ünnep. Az Ivig miatt szerintem se aggódj,én is úgy olvastam hogy több hónapig kitart a hatása. Légy türelmes, veled vagyunk!

    VálaszTörlés
  4. Szia, olvastam a dilemmádat, sajnálom nagyon, hogy így alakult. Nagyon drukkolok, hogy csak azért is, és épp most természetes úton jöjjön össze!!

    Doki: :-((
    felháborító

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sajnalom, de azert bizom benne, hogy az az ivig megis kitart novemberig! Nagy oleles!

    VálaszTörlés
  6. És az a szemétség, hogy ezek az alakok pontosan tudják, mit jelent Nektek egy hónap.
    Mindent, de mindent megtesztek egy gyerekért, erre ott meg jön a kifogás, mellédumálás...

    VálaszTörlés
  7. A doki elmehet a picsába. De most tényleg...

    VálaszTörlés
  8. Az is milyen durva, amit Hunti írt pár napja egy hozzászólásában:
    "Persze jártam olyan orvoshoz is aki egyértelműen megmondta hogy nem kér szívességet a kollegájától miattam...."

    mit gondolnak ezek magukról, te jó ég

    VálaszTörlés
  9. óaztaku....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hogy lehetnek ilyenek? ezt nem hiszem el!!!
    :((

    VálaszTörlés
  10. Itt nem lehet mesterségesen beállított ciklust kérni a FET-hez?
    Egyébként pedig ez az eset nagyon jól példázza hogy mi az amit utálok ebben az országban. Hogy nincsenek szabályok. Bizonyos emberek kénye kedve szerint megy minden. Van ennek előnye is de ez itt most nagy hátrány. És a sok sok orvos aki (sok esetben joggal) panaszkodik arról hogy mennyire szar az egészségügyben dolgozni nem is látja át hogy ő maga is mennyit ront ezen.
    Én aki gazdasági életben dolgoztam soha nem mulaszthattam el egyetlen határidőt sem. Ha én nem csináltam meg megcsinálta a főnököm, vagy a főnököm főnöke.
    De tipikusan a "befutot" orvosoknak nincs főnöke, azt csinálnak amit akarnak.

    VálaszTörlés
  11. Köszi, aranyosak vagytok. Azért én is sokkal jobban észnél lehettem volna, mert a pénteket én is gyorsan elvetettem, hogy túl korai lenne 16-18 mm-es tüszőre rányomni az ovitrelle-t, mikor meg már leesett, hogy lehet nem is annyira, akkor meg már késő volt. Pedig kb az lett volna a megoldás, és azt valószínűleg a dokival is meg tudtam volna beszélni (legalábbis most úgy gondolom). Az, hogy végül a beültetésem meg egy 3 napos intézetbezárásra esik, meg nézőpont kérdése.... Az intézetben biztosan azt gondolják, hogy hát bameg, a te tüsződ, te növesztetted így, meg hogy na bumm, majd lesz novemberben, nem olyan nagy cucc, én meg azt, hogy azért fura, hogy megtehetik, hogy bezárnak 3 napra (plusz még egyéb mást is, amit nem írok le inkább)....
    de az biztos, hogy igaz, amit Fella ír: ha én is felsorolnám, hány kiskirállyal futottam már össze ebben az 5 éves bizniszben és az összes szemkerekítős történetet leírnám, biztosan több bejegyzésem lenne...:) Csak hát nem erről szól.
    Fella: Biztosan lehet mesterséges ciklusban is FET-ezni, csak kérdés, hogy kinél mi a hatékonyabb, mert pl nekem tök szép/normális ciklusaim vannak, tök jó hormonértékekkel (legalábbis tavaly még így volt), csak úgy látszik, hogy időzíteni tudok marha szarul...

    VálaszTörlés
  12. Neeeeeee! #%*$\~"-*^#!!! Nagyon mérges vagyok. A transzfer kb akkora beavatkozás, mint egy inszem, és a közös inszemünk is valami nagy ünnepre esett (húsvét volt vagy pünkösd). A biológus tuti nem vesz ki 4 napot ilyenkor. Fel nem fogom. Nagyon sajnálom, Pinkman!

    VálaszTörlés
  13. Meg a fapados bmc ben is bent vannak egy napot az ilyen hosszu hetvegen ..

    VálaszTörlés