2016. június 12., vasárnap

Kicsit szomorkásan

Ma megjött. Aztán vagy a hormonoktól vagy valami mástól, de kissé padlót fogtam. Holnap hívom az Intézetet, hogy vágjunk bele  a FET-be. Máskor annyira izgatott és pozitív vagyok ilyenkor, most meg egész hétvégén azon pörögtem, hogy momentán milyen nehéz ez, és hogy mennyire elegem van, meg hogy mégis meddig is csináljuk ezt. Ahelyett, hogy - a szokásokhoz híven - megint a terheskalkulátoron lógtam volna és számolgattam volna, mikor szülök, meg mikor hányadik héten leszek, olyan rémes dolgok öntötték el az agyam, hogy mi lesz, ha nem sikerül, hogy össze fogok-e omlani tőle megint, hogy vajon mennyi könny lehet még bennem, és lesz-e olyan, hogy egyszer kifogy végre, hogy hogyan lehet boldog életet élni gyerek nélkül, úgy hogy közben vágyódunk rá, vagy hogy ha elindítjuk az örökbefogadást, akkor azok az évek, amíg megérkezik a mi gyerekünk is, vajon ugyanolyan nehezek-e, mint a korábbi évek vagy azért valamivel egyszerűbb és könnyebb már olyankor a várakozás? Na, ilyesmik, nem sorolom tovább, gondolom ettől is kellőképpen elment az életkedvetek. Nyoma sem volt sehol a giccsnek és a mézes-máznak, cuki kisbabák egy pillanatra sem mutatták meg magukat az elmémben. Mindettől pedig szörnyen fájt a mellkasom, a gyomrom, a lelkem. 
Azt hiszem, most először félek attól, hogy mi lesz, ha nem sikerül, és nem tudom, hogyan küzdjem ezt le. Kétségtelen, hogy kellemesebb érzés az, amikor biztos vagyok a sikerben.
Mindig reményt ad az újabb próbálkozások előtt, ha valamilyen körülmény kicsit másként alakul, mint az előző sikertelen körökben. Szép, hogy nálam a korábbi optimizmusom váltott át ebbe a negatív hangulatba. Gondolom, hogy amikor az ezzel kapcsolatos változásokra gondolnak legtöbben, akkor nem pont ilyesmiket képzelnek. Nem tudom, hogyan lehet bízni a pesszimizmusban, de  akkor én most valahogy megpróbálom...

6 megjegyzés:

  1. Emlékszem erre az érzésre. :( gyógymód nemigen van rá, legalábbis nekem nem volt. Ráadásul nekem már a lombikos dokim is azt mondta, hogy nem tud velem "mit kezdeni", nincs ötlete, miért nem sikerül, hiszen "csúcsra vagyok járatva".
    Az örökbefogadás bizonyos mértékben könnyebb, mert tudod, hogy a végén 100% szülők lesztek. Azonban a várakozás idegörlő. Várod, de nem tudod kit és mikorra... Nem tehetsz semmit, hogy felgyorsítsd a folyamatot, gyakorlatilag lebegsz egy űrben, aminek nincs egy fix időpontra vége.

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, hogy már a ciklusunk is összhangban van, nekem is tegnap jött meg.;) Mi sajnos csak augusztusban folytatjuk egy friss stimuval. Neked viszont továbbra is tiszta szívemből drukkolok! Szerintem a fagyasztott babákkal óriási az esély, úgy hogy fel a fejjel! Ölellek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok neked ismét :) remélem hogy most sikerülni fog és erőt adsz majd másoknak is, hogy nem szabad feladni, nincs lehetetlen. Az örökbefogadás kényes téma, biztos van az a sikertelen lombik mennyiség, miután az ember rábólint, de én még tolnám magam előtt ezt picit. Erős vagy és kitartó, meg lesz a gyümölcse :) csak tessék lazán venni ahogy eddig is csináltad. Hajrááááá

    VálaszTörlés
  4. Ezt tanítani kellene, annyira szuper életfelfogás. Tudod, aki a pesszimizmusából is képes optimizmust faragni, az előtt nincs leküzdhetetlen akadály. Kész, ennyi. Most szomorú vagy, de nagyon boldog leszel, meglásd.
    Óriási ölelés!

    VálaszTörlés
  5. Az utolsó inszeminációnk előtt be voltam xarva, holott előtte lévőkön nem, ráadásul folyton az azt megelőző síelésen járt az agyam és csúszni akartam még minden áron. A párom állított le, most már lassan álljak le. Szóval totál természetes ennyi minden után mit érzel most. De fel ne add, olyan nincs, hogy nincs, hogy nem lehet, mert igenis lesz! ♡

    VálaszTörlés