2016. május 17., kedd

Ne pazarold az embriót!

Készülök a júniusra. Sokat edzek (mint úgy általában), hogy ha már egyszer nem lesz stimuláció, ami leronthatja az amúgy sem jó inzulinomat, legalább a lehetőségekhez képest javuljon picit, hogy rajtam és az erőfeszítéseimen aztán ne múljon semmi. Egyébként még mindig nem állok jól ezen a téren, egyszer már mondtam, hogy szerintem soha nem is fogok, úgy néz ki, tényleg. Voltam terhelésen, a következőképpen alakult az eredmény:

0' glükóz: 5.3
60' glükóz: 9.5
120' glükóz: 5.7
0' inzulin: 4.8
60' inzulin: 84.6
120' inzulin: 73.6

Nem is akarok sokat hozzáfűzni, nincs mit. Talán annyit, hogy mindezt ráadásul úgy, hogy terhelés után bevettem az Eucreast, merthogy a kombinált tablettákat be kell venni terheléskor. Annyit ehhez hozzátennék, hogy csupán 3.5 éve járok ebbe a magán egészségcentrumba, nagyjából 3 éve szedek kombinált gyógyszert, és mintegy pár százezer forintot költöttem el itt laborral, konzultációkkal együtt, de még egyszer sem hangzott el senkitől, hogy terheléskor be kell venni a gyógyszert, ha az kombinált. Nem tudom, biztosan nem volt erre idő vagy nem fért bele ebbe az összegbe a pontos felvilágosítás, de hagyjuk is. Mondjuk, ha most tankönyvi eredményt produkáltam volna gyógyszerrel, lehet másként reagálok, de úgy tűnik, végül is bármit veszek be vagy nem, nálam sehogy sem sziporkáznak a számok. A doktornő szerint viszont rendben van, mármint ugye magamhoz képest van rendben, nem pedig úgy általában, mert természetesen még mindig úgy szar ez az eredmény, ahogy van. Most azt mondta, hogy csökkenteni kell a gyógyszert, mert az is lehet, hogy túl van tolva a metformin. Na, ez már kicsit kezd hasonlítani Fülöp elméletéhez, legalábbis az egyikhez, mert ugye neki több is volt. Szóval kaptam Merckformin XR - t (750), ebből már csak 1-et kell bevennem reggel, este semmit (Eddig 2*1 Eucreas volt az adagom). Amúgy nem a vércukrom miatt jöttem most tulajdonképpen, csak tudjátok, hogy milyen kedves nekem ez a téma. Nem tudok nélküle élni. 
Van jó hír is. Szerintem az LDN-től elmúltak a PMS tüneteim. Ugye alapvetően én is olvastam, hogy jó erre is, de valahogy nem is gondoltam volna. Évek óta küzdök ezekkel a tünetekkel, tulajdonképpen mióta az eszemet tudom, és bevallom nekem ez nem is okozott sosem problémát (valószínűleg mert tényleg hozzám nőttek ezek a tünetek, és nekem az élet ezekkel együtt volt normális). A menstruációm előtt 1-1.5 héttel már jelezte a szerveztem, hogy meg fog jönni. Innen is tudtam minden inszemnél, hogy nem sikerült, és, hogy sosem el sem indult akkor semmi, mert minden terhesség nélküli ciklusom pont ugyanúgy zajlott. A második lombiknál már írtam, hogy furcsa, hogy nem érzem, hogy meg fog jönni, de aztán egyszer mégiscsak megjött. Valójában a mostani ciklusomban jöttem rá erre, merthogy most sem éreztem semmit sem az égvilágon. Ráadásul késett is, na gondolhatjátok, hány tesztet ellőttem. Persze megjött. Tünet nélkül. Úgyhogy viszlát haspuffadás, viszlát derékfájás, viszlát mellfájdalom és mellduzzadás! Nem mondom, hogy hiányozni fogtok, de egyelőre még furcsa nélkületek az élet. Na, mindegy, amúgy még csak nem is ezért jöttem. 
Amiért viszont tényleg itt vagyok: páran írtátok, hogy mi lenne, ha már júniusban ráerősítenék az LDN-re egy kis lipiddel is. Először elvetettem ezt az ötletet, mert nagyon elterveztem, hogy júniusban még adok egy esélyt csak az LDN-nek, mégis csak egyszerűbb így, és max. ha nem sikerül, majd akkor nyúlok más megoldáshoz is. Persze, ahogy közeledik a FET, én amennyire várom, úgy kezdek kicsit parázni is azért. Elgondolkodtam, hogy talán tényleg nem lenne rossz ötlet jobban bebiztosítani magam, mert mi van ha esetleg a júniusi embrió lesz az egyetlen életképes embrió, ami ebben a csomagban van és mondjuk tényleg sikert hozna a lipid és az LDN kombó, én pedig elpocsékolom azt, mert "kísérletezhetnékem" van a sok lehetőségemmel. Úgyhogy leszerveztem egy lipidet, amit támogatott az LDN-s dokim is, és egyébként tényleg annyira egyszerű volt, mint ahogy írtátok. Gyakorlatilag a G1-es HABAB lelet kellett hozzá, egy telefon, egy személyes találkozó annak a magánrendelőnek az asszisztensével, ahol beadatom a szert, ő meg is kéri az OGYI engedélyt, és persze majd, ha odajutok, akkor pattintani a harmincezret. Ha nagyjából látom, mikor lesz az ET, akkor egyszerűen csak oda kell ereszteni egy telefont, és mehetek is. Tényleg ennyi. Pofon egyszerű lesz ez a teherbeesés, higgyétek el nekem! Lesz itt mindenfajta védelem, kérem: csöpög majd az infúzió, dolgozik a kábítószer helyettesítő, már csak terhesnek kell lenni.  Na, szóval, csak ezért jöttem.

16 megjegyzés:

  1. Nekem volt egy csomó transzferem, érdekes módon az első lipides sikerült. Biztos hogy nem véletlen.

    VálaszTörlés
  2. Olyan jól összerakod ezt az egészet, most tuti sikerülnie kell ilyen logisztika mellett :D az IR-rel meg ne foglalkozzál, szerintem nem azon múlik :) hajráááá

    VálaszTörlés
  3. Ennyi támogatással sikerülne kell!
    Az IR-t én nem hanyagolnám el azert, nekem nagyon enyhe volt ugyan, mégis amiatt nem jött évekig össze a baba...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, eszem ágában nincsen elhanyagolni. Tulajdonképpen már el sem tudnám, mert annyira az életem része lett. Ha most kiderülne, hogy nem kellene a diéta, akkor sem tudnék másként enni. A sport is ilyen. Van, hogy nyavalygok meg nyüszítek, hogy milyen sok idő elmegy vele a szabadidőmből, meg, hogy másnak nem kell sportolni, és mégis terhes lesz, de közben meg ha kimarad 2-3 hét (mondjuk a lombik miatt), akkor nagyon hiányzik, és örülök, hogy ez is az életem része lett. Az a legnagyobb baj, hogy nekem elhanyagolás nélkül ilyen szar az eredményem...:(

      Törlés
  4. :D Na igy mar ertem a menetet. Tenyleg van akinek a kevesebb gyogyszer adag segit. Xr-t szedtel mar amugy? MAjd ird meg kulon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) amúgy nem szedtem még XR-t. Vagyis volt egy dobozzal, mert azt kellett szednem, mikor tavaly terhes lettem (Eucreast le kell tenni a pozi teszt után), de ugye 7 db fogyott el belőle össz-vissz, mert 1 hétig élvezhettem ezt az állapotot...

      Törlés
    2. Érdekes, mert nekem is azonnal le kellett tenni a competactot, de nem szedtem semmit helyette

      Törlés
    3. Szerintem ez eredménytől függ. Ha jól emlékszem neked nem voltak ilyen rosszak az értékeid, legalábbis, amiket utoljára láttam a blogodon:) Nekem még egyszer azt is mondta a doki, hogy majd terhesen lehet inzulin is kelleni fog. De persze ez nem biztos, majd attól függ, hogy milyenek lesznek akkor az értékeim.

      Törlés
    4. Nekem nem az inzulinnal volt baj, az max 60-ig ment fel és 120-nál szépen lecsökkent. Nekem a cukor-inzulin konmunikációval volt baj.

      Törlés
  5. Nekem is az első lipides támogatású (FET) lombik sikerült! (Partnerspecikfikus reakció szörnyű volt, előtte 3 sikertelen lombik) Most 26 hetesek vagyunk :) Csak ajánlom! Hajrá hajrá ;) /zugolvasód zugszurkolód/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Em, most ez nagyon jól esett, ezt nagyon jó volt olvasni, hogy partnerspecifikus reakcióra is használt a lipid, és van, hogy nem kell IVIG! Köszi:)) és gratulálok Neked, a 26 hét már nagyon szép kor :) Szép terhességet kívánok Neked (és laza szülést majd ha itt lesz az ideje ;))

      Törlés
  6. Szerintem is jó ötlet a lipid. Nagyon drukkolok, hogy összejöjjön ezzel a sok támogatással. Hány babát ültetnek vissza?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom még. Ha egyet javasolnak megint, akkor egyet, ha kettőt, akkor vagy bevállaljuk a kettőt vagy csak egyet kérünk. (Elviekben van egy csomagunk, amiben 2 együtt van lefagyasztva és 2 db 1-es) Biztosan függ attól is, hogy ébredeznek fel.
      Köszi, Andi!

      Törlés
    2. Én úgy tudom hogy a fagyasztottból többet érdemes beültetni. Írtam neked email-t, bocsi a több hónapos késésért, de most néztem be a fiókomba..

      Törlés