2016. március 19., szombat

A beleélésről és a gondolatok teremtő erejéről

Nem tudom, hogy ki milyen magas szinten űzi ezt a tudományt, de én iszonyatoson keményen csinálom. Talán vannak olyanok, akik szerint már-már butaság bármilyen dologba annyira beleélni magunkat, mint például amire én vagyok képes az élet minden területén: utazásba, ajándékba, filmbe, fotóba, festménybe, könyvbe, reklámba, kajába, piába, jó időbe, rossz időbe, szeretetbe, haragba, mások örömébe, mások bánatába, saját örömömbe, saját bánatomba. Borzasztóan tudok örülni minden apróságnak és rettentően sokat és sokáig tudok sírni akár nem létező tragédiákon is. Pontosan így éltem bele magam az összes inszeminációmba, az összes terhességembe, és az első lombikba is. Mindről úgy gondolkodtam, hogy igen, ez lesz az, ez most sikerül, és inkább már csak az utolsó napokban, az egyértelmű menstruációs tüneteknél fordult meg a fejemben, hogy lehet, hogy mégsem jön össze. Ott van például a február, amikor annyira erős terhes tüneteket produkáltam, hogy szinte biztos voltam benne, hogy pozitívat fogok tesztelni. Mondanom sem kell, hogy 4 vetélés után képes voltam annyira belelovalni magam a dolgokba, hogy titkon még egy terhesség kalkulátort is letöltöttem, ahol nézegettem, mikor hányadik héten leszek, meg hogy októberben szülök. Mindezt úgy, hogy még csak nem is teszteltem pozitívat és egyébként habituális vetélő vagyok. Na, igen, lehet, hogy ez már tényleg butaságnak számít, kicsit én is furcsán érzetem magam, de nem tudtam ellenállni, egyszerűen hívogatott, hogy üssem be az utolsó mensi dátumát...Gondoltam, mi baj lehet egy dátumból?
Most itt vagyok a 2. lombik elején és nincs ez másként ezúttal sem. Nem tudok máshogyan érzeni, egyszerűen most is úgy vélem, hogy sikerülni fog, mert minden annyira klappol: lesz megtermékenyülés (lombik), van támogatás (LDN), szívem-lelkem tele van örömmel, pozitív energiával és még a tavasz is jön. (Figyelem: a terhes kalkulátor szerint esélyes, hogy karácsonykor szülök!)
Mindig mondják ugye, hogy hinni kell, elhinni, hogy sikerülhet. Na, hát ebben nálam nincsen hiány, még annyi kudarc után sem, amennyi ért minket ezen a téren. Mondják egyesek azt is, hogy a gondolatoknak teremtő ereje van, ezért meg kell próbálni pozitívan hozzáállni mindenhez, mert akkor sikerülhet.  Ha bebeszéled magadnak, hogy ez nem fog sikerülni, akkor nem is fog, de ha azt mondogatod, hogy sikerülni fog, akkor sikerülni is fog. Nem tudom pontosan ez mit jelent, mert nem merültem bele ennek a dolognak a "tudományos" oldalába, de amivel én értek egyet az az, hogy sok minden csakugyan az agyunkban dől el. Ezt úgy értelmezem, hogy minden nézőpont kérdése, és ha kicsit pozitívabb oldalról nézzük a dolgokat, akkor sokkal boldogabb életet élhetünk (még súlyos tragédiák esetén is), mint akkor, ha mindent negatív tartalommal ruházunk fel. Ám mégis azt gondolom, hogy ha a gondolatoknak valóban és fizikailag is teremtő ereje volna, akkor nekem már annyi gyerekem lenne, mint egy majdnem 5 éves patkánynak. 

21 megjegyzés:

  1. Drukkolok. A pozitív hozzáállás sokat segít! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ha valaki úgy áll hozzá a lombikhoz, hogy "nem ez lesz az", az hogyan tud egyáltalán nekiállni?
    Én is drukkolok, szerintem nagyon jó, hogy ilyen pozitív vagy (amúgy én is mindig mindenbe beleélem magam, és csak reménykedni merek benne, hogy mire eljön a gyerek ideje, kicsit enyhül ez a szokásom)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Vera a drukkot:) Biztosan mindenki reménykedik, nem tudom mondja-e egyáltalán valaki azt, hogy "nem ez lesz az", inkább az jutott eszembe, hogy vannak, akik tök józanul mennek bele, és sztem az tök jó, számomra az olyan türelmes és nyugalommal teli. Kicsit próbálom ezúttal én is így csinálni.

      Törlés
  3. Én hiszek a pozitív gondolatok erejében. De ez így mondjuk elég tág és sablonos. Hívjuk mondjuk pozitív vizualizációnak. Amikor elképzeled amit szeretnél mintha már megtörtént volna, látod magad előtt a képet, és elképzeled, hogy mennyire boldog leszel, ha az teljesül. Ha ehhez még azt is hozzáadod, hogy őszinte hálát is érzel, akkor bejön a dolog. Tényleg. Persze nem rögtön, és nem egy alkalom után. Sajnos nem ilyen egyszerű. Kitartó munka és koncentráció, és tényleg őszinte érzések kellenek. Ebben nálad nincs hiba, úgyhogy minden adott, hogy ez most tényleg sikerüljön. Hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Anita, legyen így, ahogy mondod :)

      Törlés
  4. Szívből kívánom, hogy sikerüljön! Egy lelkes zugolvasód...

    VálaszTörlés
  5. Abszolút hiszek én is benne, sőt a beleélésen kívül készítettem anno "vision board"-ot is magamnak képekkel (abból lett pár kiollózva a blogom fejléceként), és bejött annyi minden. Meg persze agykontroll, kvantumfizika, coaching pontos célok meghatározásával konkrét évszám múlva mint tényként mesélni róla hangosan egy csoporttársnak stb és jó adag hit magamban, mindenféle erőlködés nélkül. Szóval hajrá, jól teszed, ha hiszel magadban, SIKERÜLNI FOG! ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te aztán tényleg nem bíztad a véletlenre:)))) szépen be is jött!<3 Legyen úgy, ahogy írod, Heni!!

      Törlés
    2. Ez a vision board dolog nagyon tetszik. Keszitek is magamnak egy ilyen kepernyovedot. 😉

      Törlés
    3. Nahát, jól felizgatódtam és megcsináltam én is az enyémet :D

      Törlés
  6. Én egy ideig próbáltam a Secret szerint hozzáállni a dolgokhoz, de aztán rájöttem, hogy ezen sajnos semmi sem múlik. Lehetek én bármennyire pozitív, ha a biológia ezt másképp gondolja. Sőt, én csak úgy tudom túlélni a vetéléseket vagy sikertelen lombikokat, hogy próbálom nem beleélni magamat, mert sokkal jobban fáj, ha a magas lóról esek le mint akkor, ha maradok a realitások talaján. A terheskalkulátorokat ettől függetlenül én is folyamatosan nézegetem. Kicsit mondjuk már elegem is van ebből a legyél pozitív dumából. Szinte már el sem mondhatod az embereknek a kétségeidet, mert egyből rád szólnak, hogy légy pozitív és hogy biztos azért nem sikerül, mert nem vagyok eléggé az. Brrrrrrr. Abban viszont van valami, hogy a dolgokat a pozitív oldalukról kell nézni, de ennyi, semmi több. Jaj, nagyon drukkolok neked, írj majd gyakran a lombikról! Hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, pont ezért írtam én is, hogy ha csak az agyamon múlna, már jó sok gyerekem lehetne nekem is:) De egyszerűen most tényleg azt gondolom, hogy sikerülnie kell. Neked is, nekem is. Biztosan úgy van ez, hogy valakinek előbb, valakinek utóbb, de az is csak nézőpont kérdése, hogy mi számít előbbnek és mi utóbbnak:)
      A beleélésen meg sokat gondolkodtam, hogy jó ez így vagy nem, de most azt mondom, jó. Ha nagyot esek, akkor nagyot esek, eddig is mindig felálltam, még a 4. vetélés utáni középsúlyos depresszióból is, úgyhogy hiszem, hogy bármi is történjék, máskor is fel fogok állni.

      Törlés
    2. Ez a jó hozzáállás! Kívánom, h most ne kelljen sehonnan sem felállnod, max 9 hó múlva szédelegve a szülőágyról! :)

      Törlés
  7. Nekem a gondolatok erejevel egy problemam van: a forditottja az altalad leirtaknak. Vagyis "ne gondolj rosszra, mert bevonzod!" Ezt mondjuk az elso terhesseg utan elhittem, a masodiknal erre mar nagyon erzekeny voltam, mert azt a latszatot keltette, hogy gyakorlatilag az en hibam az egesz (mert rettegtem minden uh elott). Aztan persze ugyanugy rettegtem Anginal is es lam, mindenkinek ilyen problemamentes, tokeletes terhesseget kivanok azota is.
    En nem hiszek ezekben, pozitiv gondolatokban is csak olyan szinten, amit irtal is: hogy ha tenyleg nagyon akarod, olyan belso lelkesedes lesz urra rajtad, hogy tenyleg sokkal nagyobb erobedobassal tudsz nekivagni, mint depis hangulatban. A lukteto szivu embriocskad sorsa nem a te gondolataid minosegen mulik (nem is szabad ezt elhinni, mert szerintem veszelyes terep), hanem azon, hogy bejartal egy utat, megfelelo orvosi segitseget kapsz es Te magad is mindent megteszel a szupi PinkmamPoronty-lak kialakitasaert. A hozzaallasod pedig azert szuper, mert nem adod fel, mesz elore celtudatosan, igy mindig kaptok eselyt a csaladda valasra!
    Tobabbra is drukkolok nagyon!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazság szerint valóban egy nagy csoda ez az egész teherbeesés tulajdonképpen. ismerek én is olyat, aki nagyon negatív mégis hip hop teherbe esett és olyat is, akinek az élethez való hozzáállásánál pozitívabbat nem ismerek és mégis 8 éve küzd. Köszi, Piros a drukkot, jaj nagyon jól esik, hogy ennyien szorítotok:)

      Törlés
  8. Várjuk az újabb bejegyzést, meg volt már a punkció? Biztos izgalmasan telnek a napjaid. Nagyon drukkolunk értetek :)

    VálaszTörlés