2015. február 18., szerda

Milyen szülő lesz az ilyen? :)

Megtörtént a laparoskopiás kontroll vizsgálat is a saját dokinál a múlt héten. A vizsgálat előtt szépen levettem a bugyimat, ahogyan azt kell, felfeküdtem a vizsgáló székbe, és vártam, hogy megnézzen. Ő viszont úgy gondolta, hogy ebben a tökéletes pozícióban osztja meg velem a jó tanácsait még  a vizsgálat előtt: "én azt szoktam javasolni a pároknak - amikor így nem találunk semmit - , hogy menjenek el úgy egy 3 hétre a Seychelle szigetekre pihenni, kikapcsolódni, kicsit másra gondolni és az a tapasztalat, hogy összejöhet az a baba természetes úton is, higgyen nekem."
Majdnem mondtam neki, hogy hát tényleg, most, hogy véletlenül felhozta ezt a témát a doktor úr, éppenséggel fel van írva magamnak a napi teendőim közé, hogy leszervezzem ezt a röpke 3 hetes  kis kirándulást, de mindig elfelejtem, valahogy mindig kimegy a fejemből. Aztán nem mondtam, mert lehet, hogy nem értette volna, hogy lehet az ilyesmit elfeledni. Még a végén azt hiszi, hogy amnéziás vagyok. Szóval ott fekszek bugyi nélkül, széttárt lábakkal,  és inkább csak bólogatok a dokinak kellő komolysággal, hogy milyen igaza van. Kár, hogy közben nem mutatott valami katalógust, mint az utazási irodákban szokták, lapozgathattuk volna együtt,  hogy jobban megjöjjön a kedv, a szép képek jól beleégjenek az agyamba, mert pont megfelelő kényelemben éreztem magam ehhez a felhőtlen kis tervezgetéshez ott félmeztelenül terpesztve.
Közben meg most arra gondolok, hogy akarjuk - e mi egyáltalán azokat a kölyköket rendesen? Már évek óta csak a nyamvadt Balcsiig vagyunk képesek eljutni...! A környező országokat már le sem merem írni... Nincs egy kevéske 3 hetünk, hogy kiszakadjunk a versenyszférából? Itt van a kutya elásva! Hát könyörgöm, milyen szülő lesz az ilyenből, kérem szépen? :)
Jaj, azt el ne felejtsem megemlíteni, hogy azért a vizsgálat is megtörtént persze. Imádtam, mert minden a legnagyobb rendben volt,  így végre 3 hét kihagyás után lehet rendesen szexelni és órákat ázni a fürdőkádban (legalább ott).
Nos, ugyan még nem foglaltunk szállást, mert van itt egy kis vita, G. máshová menne inkább, én meg mondom neki, hogy ez nem kívánságműsor, ne legyen már ennyire önző, itt Seychellen jön a baba! Mit nem lehet ezen megérteni? A hétvégén azért lefotózkodtunk a konzulátus előtt, hogy semmiképpen ne felejtsük el ezt a témát, na meg titkon bízunk abban, hátha a mi gyerekeink egyelőre beérik ennyivel is (meg a Balcsival és néhány közelebbi országgal) ;-)

13 megjegyzés:

  1. Én megkérdeztem volna, hogy pénzt is ad-e rá. Vagy legalább engedje el a vizsgálat díját, ha már ilyen jó ötletei vannak. Nem szeretem, hogy egyesek azt hiszik, mindenki egy szinten van velük.
    Egyébként tudod: a Lelle is külföldi baba, plusz még jól be is rúgtunk hogy tuti legyen minden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eszembe is jutottál, Martina:) Egyébként az alaptézissel tökéletesen egyet is értek: muszáj kizökkenni ebből az egészből néhanapján és a legjobb lehet minderre egy utazás, pihenés. Tény. Csak ez a konkrét úti cél és időtartam meghatározása oly' viccessé tette a szituációt, hogy muszáj volt megosztanom Veletek:)
      Még azzal is egyetértek, hogy milyen frankó 3 héten át szabadságon lenni... Igazi pihenés, és tényleg mindenki megérdemelné. Csak én sem és a környezetemben lévő emberek sem olyan cégeknél dolgoznak manapság, ahonnan el lehet menni 3 hétre...

      Törlés
  2. Rovatot neked egy napilapban! De azonnal! :)

    VálaszTörlés
  3. :D hat betojok :) nem is ertem miert nem jutott ez eszetekbe eddig :p

    VálaszTörlés
  4. Egyébként akkor Neked Pinkman egy sztori :)
    A 25 öt még nem töltöttem be mikor elkezdtünk próbálkozni. Mire a 25 höz értem akkor már a terminált együttlétek voltak soron a Clostyval. Nos. A soros petesejtfigyelésre pont a 25. szülinapomon mentem március 19-én. A doki matat bennem én pedig nem látom a fejét mert ugye fekszem. Nos. Nézegeti a petefészkeket - közben bennem az uhufej - és így szól. Jó lesz, ez jó lesz ez. Mennyi idős is Martina. Mondom épp ma van a szülinapom. Erre a doki: ÚGY HOGY BENNEM AZ UHUFEJ!!!! Felnéz: mosolyog: Isten éltesse! és lebukik és matat tovább..... Azt hittem beszarok..... Na csak képletesen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) legjobb időpont egy köszöntésre. Azért kiterhetett volna egy puszira, miközben vizsgál :D

      Törlés
  5. Hát ez minden idők egyik legjobb blogbejegyzése, amit valaha olvastam :D Ott mindjárt telefonon egy lastminute.hu foglalást is intézhettél volna a vizsgálat közben:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, akkor talán nem merülne 'megint' feledésbe :D

      Törlés
  6. Ha-ha ez jó volt. Nekem a dokim 2 évig mondott ilyeneket mire megkérdezte úgy félvállról hogy "És a férjét vizsgálták már?" OK nálunk ez a banális ok volt, csak akkor már 37 voltam.
    Amúgy lehetne meddő pároknak nyaralási támogatás. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, micsoda ötlet, az önrész meg mehetne egeszsegkartyara :)

      Törlés
  7. Ezen most elgondolkodtam... Sosem voltam még 3 hétig nyaralni! :-) Mi az itthoni hosszúhétvégék rajongói vagyunk, és ismerünk egy varázslatos helyet a Bakonyban, ahol lehet hegyet mászni és tökéletesen relaxálni, meg nagyon jókat enni, majd megírom! Hát, gyereket ugyan egyszer sem sikerült ott csinálnunk, de legalább jól kikapcsolódtunk :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszett a bejegyzésed!!! Olyan jókat tudsz írni! :))) Komolyan nem értem az ilyen megjegyzéseket., hogy Seychelle szigeteki nyaralás. Kiváncsiságból rákerestem az árakra, hát na.. 500e-1,5 millió Ft és fölötte a last minute utazás ára. Szeretnék ilyen gazdag lenni és elmenni oda egyszer.
    Dániában itt szinte mindenki 3 hétre megy nyaralni nyáron, ami nem jelenti, hogy minden esetben 3 hétre elutazik valahova, de legalább nem megy a meló közelébe és pihen. Eddig egyszer próbáltam én is, de sajnos munkával telt és hamar elment, pihenés nem volt, de akkor is jó volt 3 hetet távol lenni a cégtől.

    VálaszTörlés